Overnatning / Glamping

fredag den 9. november 2012

Julestjerne

Mere julestemning. Denne gamle stjerne der egentlig er til at hænge op, er rigtig fin sammen med lidt grønt i en kurv. Det giver en sød og diskret stemning i et hjørne af udestuen. Dagen i dag er gået med oprydning i det gamle drivhus med vinplanter. De er beskåret og en hel trillebør ful med top er kørt på komposten. Ellers har jeg gjort rent på den overdækkede terrasse i haven, pudset vinduer og tørret spindelvæv ned. Har også fået vasket en del gamle slidte lygter/lanterner, de ser helt ok ud, når glasset er pudset og lysene skinner deri. Fik min mand til at klippe et stykke rionet til, til at hænge over bordene på den overdækkede terrase i haven. Det skal jeg pynte i morgen, det glæder jeg mig til, i skal nok få lov at se resultatet :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Anette.
    Tak for din søde kommentar hos mig. Jeg ser først din blog nu, men vil følge den fra nu af :-) Jeg sætter dig på min blogliste og har også meldt mig som fast læser. Og så må jeg da vist snart i gang med at julepynte haven ...

    SvarSlet
  2. Hej Anette
    Sikken en fin velkomst man får når man kommer til jeres gadedør, så kan man da ikke andet end føle sig godt modtaget. Du er heldig du har tag ud over det skåner tingene lidt for blæst og regn.
    Det er nogle fine juletræer du har lavet, dem vil jeg prøve og se om jeg kan finde ud af at efterligne, men ellers må de blive på min måde.
    Hvor bliver det spændende at se hvad du har lavet med det rionet du omtalte igår, det glæder jeg mig til at se.
    God dag.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet