Overnatning / Glamping

onsdag den 26. december 2012

Alternativ julebuket


Jeg får hver år en julebuket af min mand og børn. I år var den ret alternativ, men ikke mindre velkommen. Den består af en stor fransk lilje med et rusten udseende og så med noget grenpynt. Den er jeg virkelig glad for, den skal helt sikkert bruges i have efter jul. Den vil passe så flot sammen med nogle af mine jernurner.

 Her et par billeder fra vores julebord.
Der er dækket op med juletallerkner, som jeg har haft siden jeg var helt ung, svigermors gamle stofservietter, servietringe med monogram (som min mor broderede til vores sølvbryllup i marts) Der er hvide hyacinter i henkogningsglas og midt på bordet en kurv med kogler og div. kugler.

Vi har haft en dejlig juleaften med vores 3 børn. Lækker julemad  og skønne gaver. Total afslafning 1. juledag og i dag har vi bygget på skurvogn. Den kommer i helt sikkert til at høre mere om senere :-)

1 kommentar:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud ved julebordet. Den flotte lysekrone gør stemningen helt super.

    SvarSlet