Overnatning / Glamping

lørdag den 15. december 2012

Rionet og Georg Jensen


Er der nok ikke mange der kan finde på at kombinere. Men jeg har hængt et stykke rionet op over min ø i køkkenet, lagt en lyskæde og grangrene ovenpå. Hængt tunge guldkugler og andre guldfigurer, samt nogle Georg Jensen uroer i guld mellem hinanden. Alle bånd og snore er i hvidt silkebånd eller groft naturfarvet snor. Jeg synes selv at det er ret fint. Kan godt lide kombinationen af det rustikke og det elegante. Georg Jensen uroerne har jeg fået af min søde svigermor, men jeg er ikke så begejstret for de røde årstalsbånd, så jeg har udskiftet båndende til hvide.

11 kommentarer:

  1. Sjov ide. Det ser bare flot ud.

    SvarSlet
  2. Det ser fantastisk ud.Du er bare så kreativ.Synes du ikke at alt bliver så tomt efter jul!
    M.v.h.
    Lise

    SvarSlet
  3. WOWWW ! Sikke da en god ide !

    SvarSlet
  4. Hej Anette

    Smuk måde at anvende de flotte uroer på, man tænker nok ikke lige på at tage et stykke rionet ind i sit hus, men ideen er rigtig god, syntes jeg. Det er lidt sjovt at dine uroer kan spores tilbage til noget du har fået af din svigermor. Jeg har dem også selv og de har den historie at da vi overtog gården efter mine svigerforældre begyndte mine forældre at forærer os en uro hvert år til jul nu er det den 15 jul vi er her og det begynder at knibe med pladsen i vinduerne.
    God aften og tak for kikket i dit vidunderlige køkken.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  5. Hej Anette.Ja! jeg kan kun tilslutte mig.Skøn ide...det ser bare godt ud.Har også en del Georg Jensen ting jeg hænger op i min troldgren.God weekend Jette

    SvarSlet
  6. .....smukt ser det ud sammen Anette - det rustikke og det fine. Jeg er imponeret over al den julehygge du formår at sprede i dit hjem og i din have......smukt og hyggeligt .

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  7. Hej Annette!
    Det ser bare så fint ud, da jeg besøgte dig så jeg jo arrangementet. Jeg gik lige hjem op brugte ideen, dog uden rionet, da vi har stue på 1. sal og derfor skråvæge.
    Jeg er blevet helt glad for mine uroer, som jeg ellers har haft det lidt svært med.

    Det var en utrolig spændende og inspirerende aften hos dig, det er jeg høj over endnu. Tusind tak for sidst.
    Knus fra Susanne

    SvarSlet
  8. Ideen med rionet er altså bare super, det giver netop et rustikt look og så er det en glimrende ide at blande George Jensen med noget mere rustikt. Det giver en fantastisk helhed. SMUKT!

    SvarSlet
  9. Det er da en super ide, og smukt ser det ud. Nogle gange er det bare med at få ideerne til at kombinere det utraditionelle med det traditionelle, det gør du rigtigt godt :)

    SvarSlet
  10. Fin kombination. Vil du sælge de røde bånd til juleuroer, er jeg interesseret

    SvarSlet