Overnatning / Glamping

torsdag den 7. marts 2013

Forår i potteskurets vinduer.




Jeg elsker at fylde min have og skure med forårsblomster og løg, og der er ikke en eneste krog der bliver forbigået. Det er virkelig noget jeg nyder at lave det ene stilleben efter det andet, så hele haven emmer af forårs stemning. Alle de små zink og lerpotter fyldes med alskens forårsbebudere, der laves fuglereder med æg, og pilebure til havens større krukker. Hø, mos og alskens grene kan bruges, sammen med fuglebure, gamle kurve og spande. 

7 kommentarer:

  1. Det er et kønt potteskur du holder dig! Jeg kunne godt bruge sådan nogle udendørsrum lige nu. Det må være dejligt at kunne skabe så meget forår!

    SvarSlet
  2. Der var dit lille lager rum, et Potteskur. Ja selvfølgelig :) sådan et vil jeg også bruge,det er lige før jeg bliver nød til at udvide med nabokolonien.
    Du giver så meget dejlig inspiration :)
    Forsat god aften til dig.

    SvarSlet
  3. Super ide den kunne jeg godt bruge også :-) det med fuglehuset og planter er jo også en godt måde at genbruge på super tak søde dig Knus Else

    SvarSlet
  4. Godaften Anette.Kan da godt misunde dig lidt, al den plads du har at boltre dig på.Og du skal nok få pyntet op allevegne....det er du bare god til God aften Jette

    SvarSlet
  5. Dejligt potteskur du har, og det ser godt ud med hornvioler i de smukke vinduer! :)
    Hav en dejlig weekend!

    SvarSlet
  6. Ja hvor er det fint. Sådan noget er lige dig :)
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  7. Hvor ser det hyggeligt ud - du er så god til at se detaljen.
    God weekend
    Mange hilsen
    Anita

    SvarSlet