Overnatning / Glamping

torsdag den 29. august 2013

Mit bordkup.





Så er det ene af bordene jeg købte for nylig, kommet i brug. Det står i den nederste del af haven, et sted hvor der er grønt i grønt. Det rustne look giver ikke meget spræl, og falder ind i omgivelserne på afstand. Men når man kommer tæt på ser man det det rustne bord som sammen med et gammelt vindue, en støbejernsurne og nogle nedfaldsæbler, giver et fint stilleben . Noget der fryder øjet, uden at være højtråbende. Jeg elsker sådanne oplevelser i min have.

9 kommentarer:

  1. Hvor er det fint Anette og hyggeligt med æbler
    under træet.
    Venlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
  2. Opstillingen imellem træerne ser bare godt ud. Jeg har set bordene I Bilka, Peter syntes de var lidt for rustne, jeg må
    vise ham din opstlling, staldvinduer har vi nok af.
    Kærlig hilsen
    Hanne

    SvarSlet
  3. Hej Anette

    Endnu en af dine fine opstillinger.
    Det er bare så fint sammensat med dit skønne bord, jernpokalen med pletter i luften og det gamle rustne staldvindue og placeringen under træet er helt unik. Lad os nu bare håbe på at solsortene vil lade dine æbler være. De kan jo være nogle bæster, især ved juletid hvor de er gode til at finde deres lækkerbisken.
    God dag, Anette.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  4. Ja det er da helt sikkert et kup.

    Og hvor står det bare helt perfekt der i det grønne. Godt jeg gemte et par vinduer ;o)

    SvarSlet
  5. Hej Anette,
    Hvor ser det godt ud - jeg har også selv set på bordet i Bilka, men synes altså, at det så lige vel rustent ud! Min skræk ville være, at bordpladen ligefrem ruster igennem efter blot et par år. Man har jo altid våde ting stående og det regner jo også af og til...
    Men dejligt ser det ihvertfald ud hos dig. Du er så god til stillebens!
    Kh Mathias

    SvarSlet
  6. Hej Anette.Det ser bare rigtig godt ud som vanligt når du laver stilleben......og det rustne bord passer bare perfekt ind i omgivelserne.Knus Jette

    SvarSlet
  7. det ser også fint ud :)
    KH
    Marianne

    SvarSlet
  8. Jernbordet var desværre udsolgt hos Bilka I Odense. For et stykke tid siden fik jeg et klatrestativ same sted for 500kr. Det er jeg glad for.
    Kærlig hilsen
    Hanne

    SvarSlet
  9. Det ser vel nok godt ud.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet