Overnatning / Glamping

onsdag den 30. oktober 2013

Mine forældres guldbryllup.


I lørdags havde mine forældre guldbryllup. Dagen startede med morgensang, hjemme hos dem selv, med efterfølgende morgenkaffe. Vennerne havde lavet et stor flot æresport til det lille bondehus.


Festen om aftenen blev fejret i Skalstrup forsamlingshus. Der havde min søster og jeg lavet æresport og skilte. 
Bordene var pyntet med min mors smukke broderier, selvietringe og små hjerter med monogram. Dekorationerne havde min mor og jeg lavet sammen, min mor hesteskoene og jeg borddekorationerne. Hesteskoene var også på bordene, da de fejrede sølvbryllup for 25 år siden. 
Bloklysene var i gamle sylteglas, med kaffebønner i bunden og et smalt guldbånd om glassene øverste, med en lille kvist buksbum.

Det var en helt fantastisk dejlig dag, med gæster fra nær og fjern. En dag som altid vil stå som noget særligt.

14 kommentarer:

  1. Tillykke med dine forældres store dag :-)
    Det er en meget, meget yndig bordpyntning i har lavet.

    SvarSlet
  2. Tillykke med dine forældre, det ser fint ud det hele.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  3. Tillykke med dine forældre.
    Det lyder til i havde en god dag.
    Hvor er der bare pyntet fint op.
    God og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  4. Tillykke med dine forældre. Hvor er der altså pyntet smukt op.

    SvarSlet
  5. Tillykke med forældrene, håber i alle havde en fantastisk dag.
    Og sikke nogen borde og dekorationer. De er virkelig smukke.
    Kh Heike

    SvarSlet
  6. Til lykke med dem! Hvor er det smukt alt sammen!

    SvarSlet
  7. Flot at holde guldbryllup. Smukke dekorationer og et flot par! Tillykke til dem.

    SvarSlet
  8. Hej Anette.Også et stor tillykke med dine forældre.....godt gået med 50 år sammen.
    Og rigtig fint pynt i har lavet til festen.God aften knus Jette

    SvarSlet
  9. Kære alle.
    1000 tak for lykønskningerne. Det var jo som sagt en helt fantastisk dejlig dag. En af dem man husker resten af livet.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  10. Også stort tillykke herfra :o)

    Kan se din mors symaskine har haft travlt. Hvor ser det bragende godt ud. Så stilfuldt og så helt perfekt til et guldbryllup

    SvarSlet
  11. Tillykke med dine forældre. Guldbryllup, fantastisk, det er der ikke mange der oplever. Smukt pyntede borde og æresport <3
    Mine forældre har guldbryllup om to år, glæder mig til at fejre dem.
    Hilsner fra Rikke

    SvarSlet
  12. Hej.. Hvordan har I sat blomsterne fast på hesteskoene? Mvh.

    SvarSlet
  13. Hej
    Meget, meget smuk bordpynt, som har givet inspiration. Står overfor at skulle lave dekorationer til mine svigerforældres guldbrullup i juli. Hvor har du fine blomsteropsatser fra?
    Mvh
    Linda

    SvarSlet