Overnatning / Glamping

fredag den 20. december 2013

Fru Pedersens julehave i TV MIDTVEST.


Se udsendelsen  HER ( hvis der står kommer snart, så tryk på vælg dag, derefter 19 dec. 2013. Så kommer der en der hedder Anette Pedersen laver gammeldags julehave, det er den :-)

En rigtig flot udsendelse, med de dejligste billeder. 2 minutter og 10 sekunder, varer udsendelsen. Mange ville gerne se mere, og jeg skal lige love for at der blev optaget meget mere, men med fjernsyn, bliver det klippet ned til den plads, der er til rådighed. 

Jeg er meget stolt over den fine udsendelse, som giver et flot indblik i min julehave.


Julehaven holder 
EKSTRA ÅBENT 
d. 20-21-22 dec. 2013 kl 13-17

10 kommentarer:

  1. Flot Anette, det var rigtig godt, men ja selvfølgelig lidt kort, men essensen var vist med, tror jeg, bortset fra hvis de skulle lære at lave islygter. Men helheden omkring din smukke julehave kom i hvert fald frem, så mon ikke du får flere besøgende de næste dage.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. ÅH, OM JEG BLOT VAR TÆTTERE PÅ!!! Super skønt og stemningsfuldt. Tillykke med opmærksomheden.
    Juleknus fra Katinka

    SvarSlet
  3. Øv! Jeg kan ikke få den til at vise udsendelsen! Jeg prøver fra en PC lidt senere. Det er nok fordi jeg sidder med en Mac lige nu. Hvor er det fint at din have er i TV! Det fortjener den altså også. Til lykke med det! Og jeg siger som Katinka: Bare jeg kunne komme forbi og se den i virkeligheden!

    SvarSlet
  4. Har lige en oplysning til alle dem der ikke kan se Tv midt vest, de kan skrive tv midt vest i deres søgefelt på computeren og så gå ind under live tv, trykke på udsendelse fra igår eller skrive dato og programmet kommer frem. Hvis man vil se Tante grøns have trykker man den 11 september og så kommer den frem også.

    God dag til alle og især dig Anette og hils kaffebryggeren.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    Svar
    Svar

    Anonym20. dec. 2013 08.17
    p.s der skulle stå net tv istedet for live tv.

    SvarSlet
  5. Det var da en super fin udsendelse, sørens osse at det ikke varede længere tid !;-)
    jeg vil da også se den fra Tante Grøns have!
    K.Gro

    SvarSlet
  6. Super fint indslag om din have. Glæder mig sådan til at tiden tillader mig at komme og se den en dag. Du er jo ved at blive en hel kendis.
    Kh heike

    SvarSlet
  7. En virkelig skøn udsendelse! Dejligt at opleve lidt af din have "live" :D

    Hjerteligst

    SvarSlet
  8. Øv, jeg kan ikke se den.Der står kommer snart når jeg trykker HER...men alligevel tror jeg det har været et godt indslag...;-)

    SvarSlet
  9. Du kan med god grund være stolt, meget flot indslag, med et var man tilbage til i din dejlige julehave. Vi besøgte julehaven den 17-11, næste gang håber jeg det bliver med overnatning i din fantastiske skurvogn :-) Glædelig jul Fru Pedersen. Kh. Lene

    SvarSlet
  10. Hyggelig lille udsendelse :-) Jeg ville bare godt have set meget mere :-D

    SvarSlet