Overnatning / Glamping

onsdag den 15. januar 2014

Sommerglæde.


En af de helt store glæder om sommeren er for mig at lægge blomsterhoveder i vand. At se himlen spejle sig i vandoverfladen og blomsterhovederne flyde rundt, er et smukt syn.
Alle beholdere store som små kan bruges. Åkanderne har jeg i et vandhul i marken, så for at nyde dem tæt på, plukker jeg nogle gange en buket. 
Derigtig store dahliahoveder, som ikke er egnet til buketter, er supergode at anvende i store baljer med vand.
Nyd selv billederne og drøm dig til sommer, sol og varme, på denne grå januardag.









12 kommentarer:

  1. Sikke mange fine beholdere du har

    SvarSlet
  2. Det ser flot ud, jeg bruger også blomster i fade osv. Folk lægger straks mærke til det.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  3. Uha, kan slet ikke vente til sommer og varme, når man ser på dine smukke billeder. De er virkelig fantastiske.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
  4. De åkander er virkelig skønne - breathtaking!

    SvarSlet
  5. Hvor er de åkander smukke men dahlia er nu heller ikke værst.
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Dejlig side og meget hyggelige havebilleder. Siden vil jeg vende tilbage til. Og så venter vi bare på forår og sommer.

    Hvis du vil dele links med os, laver vi meget gerne et link til din side.
    Vores side er http://haven-i-freltofte.com

    Venlig hilsen
    Morten Albek

    SvarSlet
  7. Vakkert :) gleder meg til vår og sommer

    Vh Elisabeth

    SvarSlet
  8. Godaften Anette.Tak for dejlige billeder til at live os lidt op i denne mørke og fugtige tid.
    Er bare vild med dit runde granitfad.
    Knus Jette

    SvarSlet
  9. Jeg er helt vild med de hvide dahlier i det grove stenkar. Hvor får man sådan et henne?
    Happy Flower Gardening
    Jytte
    www.danishknitdesign.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jytte.
      Det grove stenkar er såmænd bare et fuglebad i granit. Jeg har haft det i mange år og mener at det er købt hos stenhuggeren i Lemvig.
      K.H. Anette

      Slet
  10. Sikke mange åkander, du kan præstere - flot :) Jeg griber straks ideen med de store Dahliaer i en balje, den er meget effektfuld.

    SvarSlet
  11. Ej Anette hvor er billederne altså flotte, har helt tabt mit hjerte til åkanderne, selvom Dahlia blomsterne også er fantastiske. Men åkanderne minder mig så meget om min barndom og sommerminder :-)

    SvarSlet