Overnatning / Glamping

lørdag den 2. august 2014

Tag med Bruns have på besøg i min have.

Jeg havde forleden dag besøg af Hr og Fru Bruun, Bruuns have. Jeg lærte Margit Bruun at kende da jeg sidste år havde julehaven. Margit fortalte om sin have og at hun ville starte med at blogge. Hun er i dag en af os bloggere der deler det vi brænder for. Jeg besøgte selv Margit i hendes have en dejlig forårsdag. Hun og hendes mand havde nemlig tilbudt at bringe højstjærter med hjem til mig. Så mine højstjærter som kom fra Birkegårdens haver, har været på B&B i Bruuns have. 
Jeg glæder mig til min mand og jeg skal på besøg i Bruuns have, når den værste sommertravlhed har lagt sig. 

Du kan se HER hvad Fru Bruun oplevede i min have. Se også hendes andre indlæg, hun er en super fotograf og en dejlig fortæller, og deler gerne ud af gode ideer og oplevelser.

Foto Margit Bruun.

1 kommentar: