Overnatning / Glamping

lørdag den 27. september 2014

Sidste dag med åben have.

Søndag d. 28 september kl. 13-17 er den sidste dag min have er åben i sommersæsonen. Haven bugner nu med smukke græskar i alle størrelser og faconer. Haven har fået det første strejf af gyldne efterårsfarver, en tid jeg holder meget af.
Til dem som lægger vejen forbi, er der kaffe på kanden og lækkert hjemmebag :-)



Skalstrupvej 36
7570 Vemb




Julehaven åbner d. 15 november, og i kan godt glæde jer. Det myldrer allerede med ideer i mit hoved :-)
Jeg begynder at lave julehaven midt i oktober, og jeg glæder mig allerede som et lille barn til juleaften.


Foto Jytte Boch
Julehaven vil i år være åben fra d. 15 november-14 december, alle dage fra kl. 13-17.

6 kommentarer:

  1. Hadde vært hyggelig og vært der :) Lykke til i morgen! Mette

    SvarSlet
  2. Kære Anette.
    Jeg glæder mig rigtigt meget til at besøge dig igen og til at se din julehave.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
  3. Ha en rigtig god dag:-) og spændende med din julehave, vi glæder os i alle tilfælde til at se den:-)

    SvarSlet
  4. Uh - det er da næsten synd, du lukker nu, hvor græskarrene og al den anden efterårspynt er på toppen. Men selv en Fru Pedersen skal vel have lov at slappe lidt af, før hun begynder at jule :-)
    kh, Karen

    SvarSlet
  5. Usch, de urner er vel nok flotte! -og 'planteringen' med.

    Glæder mig til at se julehaven. Det må være noget du har opfundet? -og set i forhold til julestuer, så ved jeg allerede godt hvad jeg foretrækker, og det uden at have set din julehave.

    Kan du ikke få Margit og Hans til at lave en udsendelse om det. for os der ikke lige bor tæt på?

    Varme Septemberhilsner fra Lene

    SvarSlet
  6. Fast leser er jeg og jeg deler gjerne denne flotte bloggen på facebook. Drømmer om en natt og to i skurvognen. Og ikke minst en hyggelig hagevandring..

    SvarSlet