Overnatning / Glamping

fredag den 20. marts 2015

Forårsblåt i soveskuret.

Soveskurets forårsfarve er i år blå. Blå perlehyacinter i vinduerne og i opsatsen på natbordet. Grenene i den lyseblå tønde er fra da vi beskar surbærrene.
Den lyseblå tønde har tidligere været brugt til honning, inden jeg fik den. Det var en af mine haveveninder fra havekredsen der spottede en samling gamle tønder der var på vej på genbrugspladsen. Hun fik dem reddet fra den visse skraldedød, og de har nu fået et nyt liv i min have. Jeg elsker gamle slidte ting med historie. Tak Stinne, for at du tænkte på mig.




Hvordan der så ud i soveskuret sidste forår, kan du se HER

6 kommentarer:

  1. Kære Anette
    Hvor ser det skønt ud- fantastisk farve de tønder har....

    Kærlig HIlsen
    JetteMajken

    SvarSlet
  2. Åh, hvor er der også smukt, Anette:-) Du er bare så dygtig til at få alting til at fremstå perfekt med den helt rette fornemmelse, selv på billeder:-)

    SvarSlet
  3. kære Anette
    Du ved jo jeg ÆÆÆÆLSKER alt det blå. Hvor er der bare forårsfint hos dig.
    Den blå tønde er saftsusemig lækker. Kan da godt forstå at din veninde hapsede den.
    Håber du er i haven, jeg holder kaffepause, for at få varmen tilbage i fingrene. Har lavet kranse og det blæste pludselig op med kold vind herovre.

    bedste havehilsner
    Eva

    SvarSlet
  4. Hej Anette.Som altid ser det bare SÅ godt ud når du pynter alle dine små steder i haven.....................og godt at du fik den skønne tønde.
    Rigtig god aften knus Jette

    SvarSlet
  5. Hej Anette
    Sikke en skøn blå tønde..... Ja det er sjovt med gamle ting der har historie...
    Det ser hyggeligt ud

    SvarSlet
  6. Kære Anette.
    Jeg giver de andre ret: det ER nogle skønne tønder. Farven er helt fantastisk til perlehyacinter. Dit soveskur ser rigtig indbydende ud.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet