Overnatning / Glamping

onsdag den 1. april 2015

Aprilsnar.

Som de fleste havde gættet, var det en aprilsnar, at jeg havde fået nyt job. I januar var vi inviteret ud på TV midt-vest, og se hele stationen. Hans filmede mig i nyhedsstudiet, hvor jeg prøvede pladsen.





Mine forældre var inviteret med, for hver gang vi optager fjernsyn, kommer min mor og sørger for vi får noget og spise, og rydder det værste op efter os. Min far henter og bringer det der mangler. 


En spændende aften, hvor vi startede med at spise, fik rundvisning, prøvede nyhedsstudiet, den nye multimediebiograf og sluttede med kaffe. Tak til Margit og Hans for en oplevelsesrig aften. Margit og Hans er de 2 der kommer hver gang vi optager fjernsyn. 

2 kommentarer:

  1. Dejligt. Det må have været spændende at opleve. Vi ser det jo altid kun fra skærmsiden.
    Fortsat god påske. Håber du får mange besøgende selv det er hundekoldt.

    SvarSlet
  2. En spændende oplevelse må det have været.
    Rigtig god påske.
    Klem Lonni

    SvarSlet