Overnatning / Glamping

søndag den 5. april 2015

Dorthes tråddyr.

Jeg er så heldig at jeg i denne havesæson, har en udstilling i haven af Dorthes tråddyr. 



Jeg købte et par ænder af hende i vinters, du kan se dem HER. Derved kom til at lære Dorthe Arnsfelt at kende, det udviklede sig til en udstilling i min have, som jeg er meget stolt af. Jeg nyder dagligt synet af de smukke dyr.
Dorthe var på besøg med dyrene, sidst vi optog havetv, så DER kan i se hvordan en gås bliver til.



Dorthe viser hvordan hun arbejder med hønsetråden og forvandler det stive tråd til bløde dyr, uden skarpe kanter.


En smuk gås, der holder øje.


De står så fint i et tæppe af dorthealiljer. Senere skal de rundt omkring i haven på opdagelse.


Du kan se mere om Dorthes tråddyr på Art Arnsfelt HER




6 kommentarer:

  1. Dorthe er så dygtig - utroligt at det stive materiale kan blive til sådan nogle bløde, livagtige former.

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke.... og bløde! Man får helt lyst til at røre og hvem skulle nu ha' troet det om ståltråd... ;o)

    SvarSlet
  3. Alldeles fantastiskt fina och så bra de passar in i din trädgård!
    Allt gott
    Anette

    SvarSlet
  4. De er super flotte og meget "livagtige" Vil rigtig gerne se programmet fra håber, men kan ikke se det direkte. Hvilken dato er det fra, så kan jeg måske søge det på tvsiden😉

    SvarSlet