Overnatning / Glamping

fredag den 15. maj 2015

Trængsel i drivhusene.

Der er trængsel i drivhusene lige nu. Sommerblomsterne venter på mildere temperaturer, så de kan komme ud i haven. Men et skønt syn med den farverigdom, og der dufter også ganske dejligt. Et herligt sted at opholde sig, når vejret ikke er det bedste.




Jeg glæder mig nu til vejret bliver mildere og sommerblomsterne skal plantes over i større potter. Så skal de rundt på havens terraser, i stilleben og hvor de ellers vil gøre sig godt.


Når drivhusene er tomme, skal de vaskes og der skal plantes tomater og andre lækkerier ud.

3 kommentarer:

  1. Kære Anette. Ja vejret må god begynde at blive bedre. I dag har det dog været ganske lækkert vejr. Jeg har været ude det meste dagen. Jeg har ikke særlig meget trængsel i Driverhuset, som det hedder hos mig, men der har været trængsel i diverse vindues karme. Jeg har i den sidste tid begyndt at stille det ud på terrassen, så de kunne vænne sig til det danske klima. Så i dag har jeg vovet pelsen og plante alt ud i mine højbede. Så må det klare sig. Men jeg skal da også i gang med at planteblomster, men de skal først erhverves i morgen ved Gram Slot. Håber at vejret holder.
    Fortsat god weekend.
    Kh. Kirsten

    SvarSlet
  2. Det ser skønt ud inde i dit drivhus, jeg kiggede lige ind da jeg var på besøg sidst og, tænkte på at det bliver spændende at se hvordan du får arrangeret det hele.

    SvarSlet
  3. Vindueskarme, drivhus, lunere hjørner. Det bugner med spirer, blomster og grøntsager. Men nu må det hele snart komme ud. Simpelthen vidunderligt :-)

    SvarSlet