Overnatning / Glamping

tirsdag den 3. november 2015

En hel kassefuld beton julekugler.

På bordet på den overdækkede terrasse har jeg en hel kassefuld betonjulekugler. De ligge på en bund af gran,  fyr, et par gevirer og lærkegrene. En fin, rustik og nem dekoration til udendørsbrug, den ville dog også kunne stå inde :-)


Julekuglerne i beton har jeg selv støbt, har du lyst at lave dine egne, kan du se HER hvordan jeg gør.


Det største gevir i kassen fandt min mand da han høstede, det var på vej ind i skærebordet, men heldigvis så han det og fik bakket lidt og gik ud og samlede det op til mig, for han vidste at jeg ville blive rigtig glad for det.


Jeg er helt vild med de grågrønne toner sammen.




5 kommentarer:

  1. Vakkert! Flott juledekorasjon! Ha en fin ny uke :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud. En lille forespørgsel: kommer beton kugler, kogler, agern til salg i Haveshoppen? Har været helt vild med disse ting siden du viste dem første gang, de er virkelig godt lavet!!!
    Hilsen Birgit M.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgit.
      Det er der ikke planer om lige nu, men der er betongræskar og betonstøvler. Problemet med julekuglerne er at de bliver ret dyre at lave, fordi det er glaskugler der støbes i, og så tager det laaang tid at fylde dem da hullerne er så små.
      Kærlig hilsen Anette

      Slet
  3. Hej Anette. Du er bare så flittig. Jeg kan godt se, at julekugler i beton er et stort arbejde, men så har man dem også længe bagefter. Geviret passer rigtig godt til julehyggen. Jeg kommer til at tænke på rensdyr, selvom det nok er fra en hjort!

    SvarSlet
  4. Hold da op de julekugler er flotte - dem må jeg vist også prøve

    God weekend
    Annette

    SvarSlet