Overnatning / Glamping

onsdag den 13. april 2016

Forårsvideo.

I dag hentede jeg Merle i børnehaven, hun havde sin løbecykel med, for de har cykeldag om onsdagen. Så cyklen kom med hjem til bedstemor. Vi har fliser rundt om huset, så det er oplagt at cykle der, det gjorde vores egne børn også meget. Fuld fart over feltet, hun er blevet så godt til at styre den lille løbecykel.



Vi havde handlet ind på vejen hjem, så bedstemor skulle lige have maden i køleskabet. Merle cyklede, men kom ikke tilbage. Jeg havde luret at det var hønsene der trak, og ganske rigtigt der lå den lille løbecykel foran hønsehuset. Merle stod og snakkede med hønsene om de havde lagt nogle æg, for så ville hun komme ind og samle dem :-)

Det er herligt at være bedstemor.

4 kommentarer:

  1. Nåå hun er slet ikke til at stå for hun er så skøn, det ser virkelig også forårs fint ud i jeres have kan jeg se.

    SvarSlet
  2. Merle er virkelig en frisk pige og det er dejligt at hun synes godt om hønsene, som jeg også er kommet til at holde meget af. Jeg fik et lille barnebarn først i marts, en skøn lille dreng, som bare er så nuttet, så jeg synes også det er herligt at være bedstemor.
    Kærlig hilsen Ingeborg

    SvarSlet
  3. Kære Anette.
    Hvor er Merle dejlig, det går rigtig stærkt på cykel. Mon Alma kan gå nu? Herman har taget sine første skridt, her 4 dage efter sin første fødselsdag.
    Det er en stor glæde at have børn og dyr. Da min yngste datter var lille, kunne hun også bruge meget tid hos mormors høns. Når jeg spurgte, hvad hun lavede, sagde hun: " Jeg synger for hønsene".
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
  4. Jeg skriver sjældent her, det skal jeg blive bedre til, for jeg kikker ofte forbi din blog, og det herlige haveliv du lever. Hvor er hun dog herlig dit barnebarn. :0)

    SvarSlet