Overnatning / Glamping

tirsdag den 5. april 2016

Hvide skønheder i den hvide have.

Der er ikke så meget hvidt i bedene i den hvide have endnu, men så er det godt at jeg selv kan tilføre hvidt i krukkerne.



Den hvide kugleprimula har jeg stort helt med at have i krukke. Det er 3 år den kommer igen, større og flottere hvert år. Krukken stilles under tag om vinteren. Ude i havens bede har jeg ikke særligt held med kugleprimulaerne.


Stilleben på det lille havebord.

 Den hvide madam blå ligende vandkande er fra firmaet Xala og den hedder Lungo. Den kan fås HER

Jeg er vild med de vandkander, både som dekoration, men også til at vande med.


11 kommentarer:

  1. Vitt är fint och lyser upp så bra mot allt brunt och grått nu på våren
    Ha en fin och Bra mitt i veckan
    Kram Meta

    SvarSlet
  2. I love your white flowers! Thanks for sharing your beautiful pictures.
    Happy Wednesday.
    Kram, Anita

    SvarSlet
  3. Smukt med smukt på. Er helt vild med kugle primulaen, og vil da prøve at have sådan en i krukke i år :0)
    Dejlige billeder
    Rigtig god dag til dig
    Knus Lone

    SvarSlet
  4. Hvor er din kugleprimula smuk, jeg vil da prøve at komme min i en krukke i år, tak for tippet :o)

    SvarSlet
  5. Jeg vil også prøve at plante kugle primulaer i krukker, mine er også helt forsvundet i bedene, andre primulaer trives ellers udmærket.

    Kh. Hanne.

    SvarSlet
  6. De hvide kugleprimula er bare skønne, og super tip at plante dem i krukker. :)

    SvarSlet
  7. Det er som altid fint når du laver dine små opstillinger, du er så dygtig. Jeg laver også et hvidt bed i haven i år, men har ikke helt tegnet det færdig endnu, jeg overvejer at blande sølv og lyserød sammen med.

    SvarSlet
  8. ja de kugleprimula er fine og af en eller anden grund - hvilket jeg ikke helt forstår så trives de hvide jeg har godt hvor andre farvede kugleprimula ikke gør, og de er endda plantet i det samme bed.Men de er så søde.
    Den lille engel er en lille sød dag og det hele passer så godt ind i hinanden dejligt :-)
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
  9. Hej. Jeg må også sige at kugleprimulaen er rigtig flot. Den trives åbenbart rigtig godt. Tak for tippet. Du er bare så inspirerende med dine opstillinger. Jeg har lært rigtig meget ved at følge med, og er så taknemmelig for det.

    SvarSlet
  10. Kære Anette. Jeg har med stor interesse fulgt din blog og udsendelserne om din smukke have. Du er til stor inspiration :) kommer der mon en sæson 3 med havetv?
    De bedste havehilsener Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Tine.
      Der kommer ikke en sæson 3, vi skal ikke lave havetv i år. Vi har lavet over 30 udsendelser, som stadig kan ses, de ligge øverst på bloggen, under have TV. TV Midt-vest har laver udsendelserne Liv i haven i år, hvor vi følger 2 familier og deres haver.

      Kærlig hilsen Anette

      Slet