Overnatning / Glamping

mandag den 20. juni 2016

Krukkerne i den hvide have.

Så er nogle af planterne i krukkerne i den hvide have fornyet. Forårsblomsterne kunne ikke blive ved. Men ih hvor det frisker op på helhedsindtrykket. 




Bemærk denne sort af pletter i luften, det ligner små engle, og den kaldes da også for engle i luften.


Den hvide have er et af mine yndlingssteder i haven, der er så fredfyldt. Lyden af rindende vand og duftene, og blomsterne der lyser, når mørket falder på, nyder jeg dagligt.


7 kommentarer:

  1. Godaften Anette.Kan godt forstå du nyder din hvide have...........for hvor er den bare smuk.
    Elsker selv hvide blomster.
    Er vild med dine krukker med græssene.De giver en dejlig lethed.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
  2. Hej. Hvor er det bare flot. Jeg kan især godt lide græsserne. Det ser godt ud og så synes jeg dine borde med fliserne er meget flotte. Jeg har nok skrevet det flere gange her, men jeg synes altså, du er meget kreativ og har sans for hvad der er smukt at se på.

    SvarSlet
  3. Kære Anette.
    Det er en meget smuk del af din dejlige have, som jeg også har nydt meget ved vores besøg hos dig . Du er meget dygtig til at få det til at se smukt ud.
    Jeg har nydt dine sidste indlæg meget og det er en spændende ide med en lathyrushytte til pigerne. Der kommer til at dufte vidunderligt. Det glæder mig at det går godt med salget i skurvognen, det er jo også en oplagt ide.
    mange kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
  4. Skikkelig vakker del av hagen.
    Det er alltid interressant å se på dine blogginlegg hvordan du blander ulike materialer, stiler og plantetyper for å skape en vakker helhet.
    Imponerende.

    Ha en fortsatt fin dag
    Stein

    SvarSlet
  5. sikken dejlig ro billedet giver...du er jo kreativ som altid..
    god have dag, kan se du også elsker græsser som hitter i en have..

    SvarSlet
  6. Åh, hvor er der bare altid så fint hos dig:-)

    SvarSlet
  7. Din hvide krukkehave er fantastisk og til stor inspiration. I morgen fx vil jeg ud at grave nogle stribede græsser op, som jeg har i stor mænge i min have. Før jeg så det hos dig, har jeg slet ikke tænkt på at sætte dem i krukker på terrassen, så nu glæder jeg mig til at omrokere derude.
    Jytte
    www.danishknitdesign.com

    SvarSlet