Overnatning / Glamping

tirsdag den 26. juli 2016

Dahlia tid.

Nu er der ved at være godt gang i dahliablomstringen, så nu er der nok til både buketter og hoveder i fuglebade og diverse zinkbaljer og kar.

I går lavede jeg denne buket med orange-hvide dahliaer, skærme fra fennikel, blomstrenede mynte og aspasgesløv.

Det er et af sommerens højdepunkter, når der er dahliablomster i rigelige mængder.

Den store kande er en Myntekande fra Ib Laursen, den vandt jeg i vinteres i en konkurrence. Den er så fin til buketter og er jævnligt i brug. Har du lyst kan du se vinterbuketten i kanden HER



6 kommentarer:

  1. Åh sikke en fantastisk blomst. Tror jeg næste år vi forsøge at plante Dahlia i haven. For de er så smukke når de blomster.

    Rigtig skøn sommerdag
    Charlotte

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne Dahlia. Vores er kun lige begyndt at blomstre, og jeg glæder mig til hele bedet i markkanten står i fuldt flor. Det kan ikke vare længe :-)
    kh, Karen

    SvarSlet
  3. Åh, det er den smukkeste blomst. Har dem også i haven,....men har også dræbersnegle, så de bliver ikke til så meget.

    SvarSlet
  4. Så vackra, väntar på att mina skall slå ut.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlet
  5. Hej Anette.Dejligt at have dejlige dahlia til de fine små vaser.......har selv et par stykker.
    Vil da fylde dem i morgen hvor jeg skal have frokost gæster.
    Tak for inspiration Knus Jette

    SvarSlet
  6. Hej. Hvor er det en flot buket og den passer perfekt til kanden.

    SvarSlet