Overnatning / Glamping

fredag den 23. september 2016

Sidste weekend med åben have, og hvad mon der så skal ske.

Nu lakker sommeren mod enden, og det betyder at det er sidste weekend jeg har åben i min have. Der er åbent lørdag og søndag fra kl. 13-17. Skalstrupvej 36, 7570 Vemb.

Haven byder på ægte sensommerstemning, med masser af græskar, græsser og æbler, samt hvad der ellers hører denne årstid til.




Der er kaffe på kanden og hjemmebagte muffins.

 Der er knap så travlt i haven nu, og det giver tid til andre projekter. I næste uge har jeg et enkelt arrangement med bolig og haveinspiration. Lørdag skal jeg til Hadsten bibliotek og afholde et betonkursus, og så har jeg et betonkursus herhjemme d. 3 okt. Og så er der ikke mere i kalenderen inden julehaven åbner d. 12 nov. kl.13. Hele 6 uger, hvor jeg ikke skal andet end at lave julehave, og så lige alt det løse, som jeg også gerne vil :-)

 Det vil sige diverse malearbejde, oprydning og rengøring på staldloftet, det gjorde jeg også i vinters, men en smule rod har indfundet sig i sommerens løb. Støbe betonting til pynt i årets julehave, lave regnskab, sætte forårsløg, slappe af og nyde at jeg kan gøre lige hvad jeg har lyst til, når jeg har :-) 



 Vi har vildt mange æbler i år, så en del skal plukkes og gemmes til vinterbrug. Det ser ud til at blive et dejligt efterår.

Rigtig god weekend.

7 kommentarer:

  1. Din sidste weekend..... nej nu må du stoppe. Jeg kan huske vi talte sammen og du sagde nu åbner sommerhaven. Ja jeg syntes jo det var i går..... tiden den bare flyver afsted og det er slet ikke til at følge med.
    Jeg er bag ud i point. Lovede dig at komme op i haven i år.
    Det må så blive julehaven......

    Rigtig skøn weekend
    Charlotte

    SvarSlet
  2. Anette, du er SÅ flittig �� nu fortjener du søreme da også at kunne slappe lidt af!
    Også rigtig god weekend til dig.
    Kh Annalise

    SvarSlet
  3. Bodil Riis Christensen24. september 2016 kl. 08.20

    Hej Anette. Jeg synes nu nok, det lyder til, at du fortsat vil have travlt. Men der er vist heller ingen af os bloglæsere, som frygter, at du vil gå i stå!!!!Jeg er ret sikker på, at du vil fortsætte med at få gode ideer, som er til stor glæde og inspiration for almindelige haveejere. Du har for resten inspireret mig til at tænde lys i haven her i september. Jeg har ca. 30 lys og lanterner. Jeg mener at kunne huske, at du har 130, så jeg når dig kun til sokkeholderne!!Men lidt har også ret. Hav nu en god "fritid" i den næste tid. Jeg glæder mig allerede til billeder fra din julehave og måske et besøg!
    Mvh. Bodil Riis.

    SvarSlet
  4. Kære Anette, det ser rigtig dejligt efterårs smukt ud ved dig :-). Håber at du vil nyde din lille siesta inden næste projekter :-), kh Margit

    SvarSlet
  5. Kære Anette
    Er så ked af jeg ikke nåede at komme forbi. Men måske kan jeg hægte mig på Charlotte og så lave en tur sammen op til dig. Det må jeg se om vi ikke kan finde ud af. Er sikker på jule haven også er helt fantastisk.
    Rigtig dejlig lørdag til dig 💕

    Knus Lone

    SvarSlet
  6. Håber du får rigtig mange glade gæster i weekenden. Så må du have nogle rigtig gode "fridage" du må trænge til det😊😊😊

    SvarSlet
  7. Kære Anette.
    Tak, for en dejlig tur rundt i din skønne have i dag - fyldt med alle finurlighederne og kreative idéer. Vi blev inspireret og kommer sikkert igen.
    Mange hilsner Anette Lyskjær

    SvarSlet