Overnatning / Glamping

tirsdag den 27. september 2016

Sulefad med grønt og græskar.

Jeg har et stort sulefad, som jeg nu har pyntet med hjemmeavlede græskar (crown prince). De grønne planter er silverfall og pletter i luften. Derudover ligger der dadelranker i fadet. Dadelrankerne er købt. De fås hos blomsterhandlere.

Sidste jul købte jeg en enkelt dadelranke, den er stadig smuk og dekorativ, selv om den er tørret.



Jeg er vild med de grå-grønne farve toner sammen.


Denne farve på græskar er min absolutte yndlingsgræskarfarve.


9 kommentarer:

  1. Jeg elsker de grå grønne farver og specielt dit græskar er bedårende i sin grønne farve. Syntes det er rigtig svært at finde. Ja nærmest umuligt.... Ser fantastisk du dit stilleben.

    Smuk dag til jer
    Charlotte

    SvarSlet
  2. Smukt - jeg elsker også den grå farve sammen med grønt

    SvarSlet
  3. Hvor morsomt!! Sådan er sulefad har jeg stående i kælderen og kan da lige se, at det skal frem i lyset og pyntes op:-)

    SvarSlet
  4. Åhhh wow hvor er det bare et smukt efterårs fad. De grønne farver er jo totalt skønne. Tak for dejlig inspiration.

    Knus Lone

    SvarSlet
  5. Hej Anette. Det er vel nok et smukt fad. Farverne er bare helt perfekte sammen og virker opmuntrende her midt i hård blæst og koldt vejr. Efteråret er nok ved at være på vej. Jeg så en af dine udsendelser den anden dag, hvor du lavede en opsats af træskiver og så lavede du bolde af blade. Det vil jeg gerne prøve. Jeg synes, de var virkelig flotte og specielle.

    SvarSlet
  6. Helt i min stil Har sett de där bärrankorna tidigare och undrat vad det är, bra att du skrev att det är dadlar. Nu ska jag leta efter det ser så häftigt ut. och färgerna är ju bara så underbara
    Ha nu en fin helg
    kram Meta

    SvarSlet
  7. Ihh jeg er vild med den dush grønne og så det lækre fad .. wauw
    Fed inspiration igen
    TAK for det
    Annette

    SvarSlet
  8. Skønne farver - hvor er det fint :0)

    SvarSlet
  9. Åh, jeg har spist mit store grågrønne. Jeg elsker det - og Irma har ikke flere før næste år.....

    SvarSlet