Overnatning / Glamping

søndag den 13. november 2016

Julehaveåbning.

Her i weekenden er min julehave åbnet. Det startede allerede fredag med private havevenner som gæstede julehaven. En dag jeg havde glædet mig helt vildt til, at mødes med vores havevenner, hvoraf flere er bloggere. Der blev snakket, hygget, udvekslet ideer og gode råd. Jeg havde inviteret til eftermiddagskaffe, og så var der suppe inden gæsterne vendte næsen hjemad igen.

Lørdag kl. 13 åbnede julehaven så officielt. Det var dejligt at møde både tidligere og nye havegæster, der blev snakket opstillinger og hvordan laver man det ene og det andet. Alle gæsterne blev budt ind i varmen på en kop kaffe/the og en kage, så de kunne få varmen, for selv om vejret har vist sig fra sin smukkeste side, er det vinter og koldt.



Karen med bloggen Dalsgaard i Skivholme har lavet dette indlæg om hendes oplevelse af besøget i Fru Pedersens julehave. Se HER

Leila med bloggen Huset på bakken langt ude på landet har skrevet om hendes oplevelse  HER

1000 tak for de fine indlæg Karen og Leila.


Det er altid sjovt at se hvordan andre ser og oplever haven. For mig er det jo bare min have, hvor jeg kender hver en krog. Ofte ser jeg nye vinkler på det kendte, når andre har set den gennem deres linse.




















Fru Pedersens julehave 
Åben fra d.12 nov. - 11 dec. Dagligt fra kl. 13-17
Skalstrupvej 36, 7570 Vemb.

Entre 50 kr. Der betales kontant eller med mobilpay/swipp. 
Der serveres en gratis kop kaffe/the + en muffin.
Hunde i snor er velkomne.

Haven er handicapvenlig.

Måske ses vi :-) 

9 kommentarer:

  1. Så der du igang - det lyder som en hyggelig dag :-) Forsat god jul;)

    SvarSlet
  2. Hej Anette. Tak sidst,det var en smuk oplevelse, at se julehaven,vi kommer igen med glæde.Fortsat god fremvisning. Hygge herfra. Leila

    SvarSlet
  3. Kære Anette.
    Tusind tak for et par dejlige dage i din fantastisk smukke julehave. Vi siger tak for din og Johns store gæstfrihed.
    Din have er helt vidunderlig med opstillinger og pynt i hver en krog.Vi ønsker dig en rigtig dejlig måned med mange gæster.
    Tak til Iris for de smukke liljer.Tak til Karen og Leila for dejlige billeder og tak til alle gæster for dejligt selskab.
    Kærlig hilsen fra John og Eliane

    SvarSlet
  4. Tusind tak for en helt fantastisk dag i din magiske have.
    Jeg stor nød hele dit flotte arrangement med masser af skønne gæster og jeg nød hvert et sekund i din have. Så smukt og oplevelses rigt.
    Noget alle burde unde sig selv. Balsam for måde krop og sjæl.

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlet
  5. Det lyder dejligt! Og hvor har vejret bare været fantastisk til julehave i denne weekend :-) Fortsat god julehave!
    Kh Nana

    SvarSlet
  6. Kære Anette
    Tusinde tak for en kæmpe oplevelse. Jeg kan leve højt på minderne meget længe. Tak til alle de gæster som var med til at gøre dagen endnu bedre. Og tak for fantastisk kaffebord og den lækreste suppe. Glæder mig allerede til foråret, hvor jeg helt sikkert kommer på besøg igen.
    Rigtig dejlig dag til John og dig 💕

    Knus Lone

    SvarSlet
  7. Uhh har lige været inde og google, hvor lang tid det tager at køre op til dig. Det tager 2½ time og ca. 220 km, såhhh det er alligevel en god slat vej. Men jeg ville gerne, hvis jeg kunne få nogle flere med...

    SvarSlet
  8. Hej Anette. Hvor er det dejligt at se, at din julehave kom så godt fra start. Du er bare så dygtig! Jeg er i hvert fald vildt imponeret. Det er spændende at se, hvordan andre oplever haven.

    SvarSlet
  9. Hej Anette
    Det ser fint ud, dejligt du har haft mange besøgende både kendte og nye gæster. Især har vi meget glæde af vores blogvenskaber rundt omkring, det er dejligt.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet