Overnatning / Glamping

torsdag den 9. februar 2017

På besøg i Pigekammeret.

I søndags var jeg ude at blive luftet sammen med en veninde. Turen gik til Pigekammeret, et sted jeg længe havde drømt om at besøge. Langt ude på landet, ikke langt fra Spøttrup borg, ved Skive.

Vi blev bestemt ikke skuffede, det var meget større end forventet. Der var så mange fine ting og sager, i de skønneste opstillinger. Vi var nød til at gå rundt og kigge flere gange, da der var så mange ting og detaljer.



 Pigekammeret er i en gammel charmerende staldbygning.



En dejlig tur, hvor vi fik oplevelse, snakket både nutid og datid, set landskabet som er helt anderledes end her. Nåe ja og så nåede vi også et loppemarked, samt en genbrugsbutik. Ren hygge.


Du kan se mere om Pigekammeret HER, hvis du har lyst.
Et besøg kan varmt anbefales.


4 kommentarer:

  1. Ihhh det er da vist lige et sted for mig. Så skønt med en rigtig tøsetur 😉
    Ønsker dig en dejlig weekend
    Knus Lone

    SvarSlet
  2. Nøøøj hvor er det fedt sted... tror snart jeg har været igennem de hundredevis af skønne billeder hun har på facebook. Ærgeligt det ligger så langt væk fra lille Sydfyn, men tak Anette for dine skønne info :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er i den grad opslugt af alle de fine ting og kunne bruge næsten dem alle :))))))))

    Rigtig skøn weekend
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
  4. Tusind tak for den smukke omtale Anette ... Det er rigtig sødt af dig ... Jeg glæder mig til at jeg engang får tid til at kikke ned til dig og din skønne have ... TAK for besøget ...
    Kh Dorthe

    SvarSlet