Overnatning / Glamping

tirsdag den 2. maj 2017

Åben have sæsonen starter på lørdag.

Om få dage starter min sæson med åben have. Lørdag d. 6 maj er første åbningsdag, og jeg glæder mig så meget til igen at møde rigtig mange gamle og nye havegæster. At inspirere og dele haveglæden er noget at det bedste ved at holde åben have.


Haven er åben alle lørdage, søndage og helligdage fra maj til 30
september.
I juli og august er haven også åben på alle hverdage, altså alle ugens 7 dage.

Haven er åben fra kl. 13-17. I havens åbningstid er der altid kaffe/te og en kage til havens gæster.
Er der nogle der gerne vil komme udenfor åbningstid, skal det aftales på forhånd, på tlf. 40259625.

Hund i snor må gerne medbringes.
Haven er handicapvenlig.
Medbragt mad må nydes i haven.


Fru Pedersens have
Skalstrupvej 36
7570 Vemb

Sæsonen starter med tulipaner og rhododendron.
Du kan se mere på www.frupedersenshave.dk 

6 kommentarer:

  1. Kære Anette.
    Er det allerede så vidt? I år jeg vil jeg forsøge at få min kære mand med på en tur op til dig. Hvornår det bliver ved jeg ikke men op skal vi. I øjeblikket er jeg ikke så god til have for mange mennesker omkring mig men jeg øver :-)
    Dejlige billeder fra din have
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det, foråret er gået så hurtigt :-) Heldigvis er der en enkelt forårsmåned tilbage endnu :-)
      I kan evt. komme udenfor åbningstid, hvis du har det bedst med det.
      Kærlig hilsen Anette

      Slet
  2. Ønsker dig en dejlig sæson, den er godt nok lang, men det er jo dit job 😉 I år SKAL vi forbi, så jeg glæder mig til at komme engang i juli måned.

    SvarSlet
  3. Ha den bedste nye havesæson Anette:-) Jeg glæder mig til at se både dig og haven igen i slutningen af maj.
    Masser af solskindshilsner Anette

    SvarSlet
  4. Rigtig god ny havesæson. Det er et fantastisk dejligt sted, og jeg glæder mig vildt til vi skal gense haven sidst i maj. Hils John og rigtig dejlig dag til jer skønne mennesker 🌸

    Knus Lone

    SvarSlet
  5. Kære Anette.
    Håber du får en fantastisk åbningsdag. Glæder mig meget til selv igen at kunne besøge haven. En gang er jo bare ikke nok.
    Hilsen Heike

    SvarSlet