Overnatning / Glamping

mandag den 19. juni 2017

Når Irma blomstrer.

 Jeg har en rød rose, som jeg har fået som aflægger. Den søde gamle dame hed Irma, rosen var hendes store stolthed. Irma døde for flere år siden, men hendes rose vokser videre og blomstrer hver sommer.

Når Irma blomstrer er det rigtig sommer. Der sendes tanker til Irma og alle de minder og hyggelige stunder vi oplevede hos hende. John havde lejet hendes jord, og inden han næsten var på marken var Irma ude at vinke ham ind til kaffe, uanset hvor tidligt om morgenen det var. Der var altid nybagt franskbrød og stærk ost.

Jeg har nu rosen flere steder i haven, til stor glæde.


6 kommentarer:

  1. Dejligt med planter med minder. Jeg har også flere forskellige planter jeg har fået af forskellige grunde og forskellige personer. Så sender man dem lige en tanke - det er så dejligt 😃

    SvarSlet
  2. Så flot den er, og Irma lød til at være en dejlig dame.
    Skønt med gode minder.

    Knus Lone

    SvarSlet
  3. Sikke en sød historie! Det er dejligt når haven er fuld af minder :-)

    SvarSlet
  4. Helle Aagaard, Sydfyn20. juni 2017 kl. 09.44

    Sikke dejlige minder omkring den fine rose. Det er virkelig en sød historie Annette :-)

    SvarSlet
  5. Og rosen Irma bliver endda meget smukkere- med den dejlige historie.
    Ha den dejligste dag
    Kærlige hilsner og knus Anette

    SvarSlet
  6. Det var virkelig en god historie. Dejligt med gode minder.

    SvarSlet