Overnatning / Glamping

fredag den 2. november 2012

Julehaven



Så er jeg i gang med at pynte min have op til jul. Det er noget jeg gør hvert år. Jeg elsker simpelthen, at kunne gå helt amok i juleideer. Området omkring det lille lysthus er ved at være færdigt, og jeg er godt tilfreds med resultatet. Det er i grunden ikke ret meget andet en grønt fra skov og have der er brugt, og så lige et par lanterner og en gammel kælk. Kælke har jeg flere af i forskellige udformninger, dem har jeg samlet på i mange år, og ofte kan man her i vestjylland få dem for en slik. I morgen inviterer jeg indenfor i lysthuset til lidt mere julestemning :-)

8 kommentarer:

  1. Det er godt nok det sødeste hus, jeg længe har set. Jeg vandrede fluks ned og viste det til gemalen - for jeg fabler af og til om et lille ´skur´ - forslog ham den helt rette placering osv. Han så ikke helt overbevist ud - endnu.

    Jeg er ikke selv til julehalløj, men en enkelt kæde eller to, det sætter jeg op. Men det ser hyggeligt ud hos dig.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud :-)

    Jeg ville ønske jeg var i så god tid. Jeg skal først i gang med at lægge forårsløg.

    SvarSlet
  3. Super hyggeligt.. Glæder mig til at kigge indenfor :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt med nogle ideer, jeg er ikke vant til at pynte i haven, men et juletræ med lys har vi da, skal jo gøre lidt reklame, når man sælger juletræer(godt nok kun til eksport). Måske skulle man gøre lidt mere ud af det, det ser jo godt ud.

    SvarSlet
  5. Jahhhh, er så vild med dine indlæg.
    Det D'er J i øvrigt kan jeg næstenikke med endnu, men når man udgiver havemagasin, må man jo kaste sig over det alligevel... Ja, og så griber det mig jo! Elsker simpelthen jul!

    SvarSlet
  6. Det ser simpelthen så hyggeligt ud. Glæder mig til at se haven her i november i forbindelse med et arrangement i Holstebro Havekreds. Man kommer da sådan i julestemning.

    SvarSlet
  7. tak for dine fine billeder sikken stemning ....så søøødt dit lille kaffehus./lysthus..forsæt endelig...

    SvarSlet
  8. Måske er det godt, at jeg ikke "fandt" din blog noget før, for her kunne jeg bruge mange timer. Jeg er fuldstændigt pjattet med alle dine små huse og dit pynteri. Du har jo talent!

    SvarSlet