Overnatning / Glamping

onsdag den 5. december 2012

Frosne ruder

Har fanget dette skønne motiv i drivhuset med isblomster på glasset. De flotte stager har jeg lige fået forærende af en ældre mand som jævnligt besøger min mand. Hans sønner samler skrot sammen, og nogle gange samler han noget op som han synes er for godt :-) og det kommer han så og forærer mig. Det er en stor glæde og fornøjelse at kunne genbruge ting som andre har kasseret. Jeg tænder ofte lys i drivhusene, det ser helt magisk ud om aftenen, specielt når der er frost og sne. Her er det smukkeste solskinsvejr i dag.

5 kommentarer:

  1. Det var da nogle dejlige stager, og sødt at den ældre herre tænker på dig!
    Det er så godt, at bruge det andre har kasseret. Jeg er der også som en høg, når noget bliver smidt ud, fordi det var sidste års model. Det er jo netop når tingene har fået patina, at de for alvor er skønne!
    Hyggeligt med lys i drivhuset.

    SvarSlet
  2. Smuk stemning i drivhuset bag isblomsterne! Det er utroligt hvad der bliver smidt ud, du var heldig med de flotte lysestager. Jeg fandt en flot gammel, malet stol her i sidste uge, den er skøn :)
    Hilsen Alice

    SvarSlet
  3. Isblomster er SÅ VIDUNDERLIGE!
    Smukke øjebliksbilleder - skønhed der ikke kan fanges...elsker de isnende skønhedsmalerier!!!

    Og de gamle sagers ar, slidtage og historie går også i hjertet på mig. Har tilbragt SÅ mange sommerferier (især) på svenske auktioner, og giver en særlig oplevelse af at "finde guld og andre skatte":0)

    Dejlig decemberdag herfra
    Katinka

    SvarSlet
  4. Hej Anette
    Ja, man har jo lov til at være heldig af få så fine stager leveret lige til døren. Det er jo rart nå andre også har øre og øjne slået ud og finder alle de fine herligheder rundt omkring og efter jeg har set dine flotte opstillinger rundt i din have, ved jeg at du nok skal få det bedste ud af de. Man kan da også sige det var en god ide med at vende flasken så ingen opdagede hulet, de fleste ville nok have smidt den ud.
    De fine billeder af din flotte julehave i sne, er ligesom et eventyr, når man tænker på alle de gamle billeder med julelandskaber. Nu kan gæssene ikke passe bedre ind i den historie.
    God aften.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  5. Dejligt, at han tænkte på dig. Det ser rigtig hyggeligt ud i dit drivhus.

    SvarSlet