Overnatning / Glamping

søndag den 17. marts 2013

Velkommen indenfor i skurvognen



  



Så oprandt den dejlige dag hvor min mor kom med alle de ting hun havde syet til skurvognen :-) Puder, dug, hynde til bænken, viskestykker og forhæng. Alt blev omhyggeligt lagt på plads og hængt op. Jeg har for nylig haft fødselsdag og fik i den anledning nogle fine ting som skulle bo i skurvognen. Tingene er fra Green Gate, som passer til de viskestykker, jeg selv havde købt til pudebetræk. 
Vi drak eftermiddagskaffe i skurvognen, og var 5 om bordet, ældste datter og barnebarn sad i sengen til en ammetår.
Så her var de første billeder af indretningen, der kommer helt sikkert flere, når jeg bliver helt færdig :-)
Er ved at lave en stor hylde, som skal hænge over sengen, det bliver så godt :-)

25 kommentarer:

  1. Wauuu hvor er det blevet smukt ja ikke ordret henrivende er nok mere passende. Jeg er vild med den pude med skrift på er det din mor der har et brodermaskine :-) Stort tillykke med det hele søde Knus og forsat rigtig dejlig weekend Else

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Else.
      Tak, ja det er blevet så fint. Ja min mor har en broderi maskine, og hun er super dygtig til at bruge den :-)

      Slet
  2. Hej Anette.Hvor ser det bare godt ud i din skurvogn.Og den pude med dit blognavn på er da bare
    så fin........går ud fra at det er din mor der er mesteren bag.
    Også en rigtig fin trådreol til kopper og andet.
    Glæder mig til at se resten af vognen når du får den færdig.
    Rigtig god søndag til dig knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja det er min mor der har lavet puden med blognavnet på. Hun har også broderet det på viskestykker til mig, og nogle havetrøjer :-)

      Slet
  3. Det bliver bare så fint i din skurvogn! Der er nu ikke meget skurvogn over den ... Skal den ikke snart hedde noget andet ...? :-)

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig godt ud, nu gør det ikke så meget for dig, at det ikke er havevejr :) for vi kan jo godt se sneen udenfor vinduerne.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  5. Jeg synes skurvognen din er slik en fantastisk ide.. jeg begynner å lure på om det er et alternativ til utbygging av hytte.. Bygninger på hjul er nemlig lov..hvor får man tak i hjuloppheng tIl denslags tro...så hyggelig du har fått det inne. Hils din mor å gi ros fra meg!!

    SvarSlet
  6. Fantastisk smuk og hvor er det flot med den pude med dit blog navn på,det bliver helt sikker et sted der vil give mange gode minder.
    Knus og god søndag. Leila

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor er det bare blevet godt, tillykke med det færdige projekt. Kunne godt tænke mig at komme forbi og se herligheden i virkeligheden når du en gang holder åben have igen.
    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  8. Hvad tager du i husleje, for der vil jeg godt nok gerne bo... altså når det bliver lidt varmere ;o)
    Hvor ser det bare godt ud, der er styr på alt ned til mindste detalje... hvem der havde de evner :o)
    Jeg glæder mig til at se MANGE flere billeder :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare blevet flot, sikke en romantisk skurvogn med skønne brugsting inden i. Puden med broderiet er da prikken over i'et - flot, flot.

    SvarSlet
  10. Det ser vel nok hyggeligt ud. Tillykke med fødselsdagen!

    SvarSlet
  11. Hvor ser det bare dejligt ud i din skurvogn. Jeg kan godt forstå at I hyggede jer dernede. Og puden med cyklen og dit blognavn er da fantastisk, din mor er meget dygtig :-) Tillykke med det hele.

    SvarSlet
  12. Nøj hvor er den bare blevet flot :) Jeg er helt vild med den meget personlige pude :) Så smukt :)

    Kh Ina fra Vestrup-vintage.

    SvarSlet
  13. HYGGELIGT, ikke så dårligt med en kaffetår i sigøjnervognen (selvom indretningen er noget mere stilig end jeg ville forvente af en sigøjnervogn hi hi) Det er MEGET flot. Tillykke

    SvarSlet
  14. Hvor ser det bare hyggeligt ud... Så fint det hele. Den pude er da hel genial, har din mor syet teksten også?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Fru Friis. Ja hun har også syet teksten. Hun sætter "bare" stoffet i en broderiramme, og sætter maskinen i gang :-) Hvist nok noget med, at mønstret laves på computeren og lægges på et usb stik, som sættes i symaskinen. Når først mønsteret er lavet en gang, er det nemmere hvis der skal laves flere broderier.

      Slet
  15. Hold nu op, hvor er det blevet flot! Ord er jo næsten helt overflødige :0)
    Ha' en god aften

    SvarSlet
  16. Så blev spænningen udløst, Tillykke med udvidelsen af dit nye dejlig hjem. Jeg er vildt imponeret.
    Og jeg er imponeret over din mors syevner. Hvor er det bare flot.
    Kh Linda

    SvarSlet
  17. et stort tillykke der kan i da kun få mange gode timer super hyggelig Kh Pia

    SvarSlet
  18. Sikken nogle skønne billeder, hvor er der bare blevet dejligt i den fine skurvogn, er da helt vild med puden hvor der står "Fru Pedersens Have" den er da for skøn.

    Knus Lotte

    SvarSlet
  19. Hvor ser det bare total hyggeligt ud. Jeg var flyttet ind lige på stedet :o)
    Super flotte puder. Og ophænget med kopperne - jeg har den magen til i brusekabinen til shampoo m.m. :o)

    I når at slide den skurvogn op. Skøn er den.
    Knus

    SvarSlet
  20. Det ser rigtig hyggeligt ud, som forventet. Kan forestille mig at en kop kaffe smager særlig godt i de skønne omgivelser.

    SvarSlet
  21. hej Anette
    Sikke en flot sans for detaljer du udviser her. Jeg kunne da godt falde for din indretningsstil. Det er meget smukt som du kombinerer det gamle med noget nyt. Det vil jeg meget gerne se meget mere af.
    Tillykke med det hele

    knus
    Eva

    SvarSlet