Overnatning / Glamping

tirsdag den 30. april 2013

Udebad og spændende højbede.


Stylisten Bodil Forsberg, kom jeg til at kende, da jeg var på buketkursus. Jeg havde lejet et værelse hos Bodil. Hun udlejer nogle rigtig dejlige værelser. Det fornægter sig ikke at hun er indretningsstylist. Lige et sted for mig.
Mens jeg boede hos Bodil, faldt vi i snak, jeg skulle bruge netadgang så jeg kunne blogge. Det var Bodil meget intresseret i, hun ønskede sig en blog. Så vi hyggede os nogle timer, med at lave en blog der hed Bodil-Stylisten.



Og hvilken blog, den er helt fantastisk spændende, der er alt fra bolig og haveindretning, madopskrifter til gode ideer. Bodil er en super dygtig fotograf, hvilket tydeligt ses på de flotte billeder hun bruger i sine indlæg. Jeg synes i skulle kigge forbi hendes blog, der er meget inspiration at hente.
Det lækreste udebad, og flere forskellige løsninger på flotte og funktionelle højbede. Bla. i granit, zink og pallerammer.
Billederne har jeg lånt fra Bodils blog.

8 kommentarer:

  1. Hvor ser der skønt ud hos Bodil også. Ja, det må være lige dig - det emmer af romantik.
    Hav en dejlig dag.
    Hilsen Lisa

    SvarSlet
  2. Spændende blog, jeg kigger forbi en anden dag.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  3. Tak for tippet. Jeg vil kikke forbi. Det er i hvert fald en skønt navn I fandt på ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Anette.Jeg vil også lige kigge forbi bloggen.......der ser spændende ud.God dag knus Jette

    SvarSlet
  5. Hvor ser der skønt ud <3
    Kigger forbi senere, for ser ud som om man kan hente lige så meget inspiration der som her hos dig...

    Har været væk nogle dage, men hvor har du smidt mange skønne indlæg på i mellemtiden. Helt fantastiske billeder.

    Stort knus.

    SvarSlet
  6. Bestemt en spændende blog, og hyggeligt med nye bloggere med gode ideer. Så tak for tippe Anette!

    SvarSlet
  7. Tak for deling. Der må jeg forbi, for billederne ser spændende ud. :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  8. Jeg har også kigget indenfor på Bodils blog og den er rigtig flot med fantastiske billeder og masser af inspiration. Utroligt så mange skønne blogs der findes og kreative mennesker, der gerne deler ud af deres ideer.

    SvarSlet