Overnatning / Glamping

lørdag den 18. maj 2013

Åben have.


Så er det ved at være højsæson for åbne haver. Noget mange haveejere ser frem til, hvor der findes inspiration og gode ideer til egen have. I Danmark er der rig lejlighed, til at komme ud og se åbne haver. Haveselskabet har en guide med åbne haver, se HER
Min egen have, er åben hver weekend fra 1 maj-30 september, lørdag og søndag kl. 13-17
Samt efter aftale, på tlf. 40 25 96 25
Se evt.  min hjemmeside   www.frupedersenshave.dk

Grunden til at jeg holder åben i min have er, at jeg elsker at inspirere andre, til at bruge og nyde deres egen have, og bruge ting og planter de har i forvejen. 
At jeg specielt går meget op i at indrette min have, med hyggelige siddepladser og stilleben/opstillinger, er noget der virkelig inspirerer besøgende til at gå hjem og finde gode ting og sager frem fra gemmerne af.

Hvis i kommer forbi i løbet af sommeren, er der altid kaffe på kanden, og tid til en havesnak :-)

9 kommentarer:

  1. Det kunne være hyggeligt at se din smukke have, men det bliver vist ikke i år! En rigtigt god pinse, håber mange finder forbi din have og får noget inspiration.

    SvarSlet
  2. Jeg kommer helt sikkert i løbet af sommeren. God pinse til dig og dine:-)
    Kh. Susanne

    SvarSlet
  3. Håber der kommer mange forbi i løbet af sommeren, din have er bestemt et besøg værd. Jeg tager min mand med næste gang og det bliver helt bestemt her i sommer:-)
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  4. Tak Annette - det lyder sørme fristende om end jeg ikke drikker kaffe....men en haverundtur ville jeg meget gerne presse ind i min kalender på et tidspunkt for inspiration kan vi alle bruge og det er nemlig det fede ved at komme i forskellige haver og bare suge til sig...og så det hyggelige selskab der oftes følger med :0)

    God pinse til dig og dine
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  5. Ej hvor det lyder rart og hygsomt, kan slet ikke lade være med bare at smile og glæde mig til at se det hele samt dig IRL.

    Vh Berith

    SvarSlet
  6. Så starter festen med åben have, det gør den også hos mig :)
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  7. Jeg skulle lige lure hvor i landet vi var henne... byen må jer erkende at jeg aldrig har hørt om, men postnummeret afslører ar vi ikke bor så langt fra hinanden. Det kunne nemt give anledning til en haveudflugt :)

    SvarSlet
  8. Hej Anette.Det lyder rigtig hyggeligt med havebesøg.Men det er lidt for langt hjemmefra.Men kommer jeg på de kanter engang så skal jeg nok ringe.For jeg vil da smadder gerne se din smukke have.God pinse til dig knus Jette

    SvarSlet
  9. ihh super hyggeligt ælsker have vandringer.. og besøgshaver

    http://fastersnyttehave.blogspot.dk/

    SvarSlet