Overnatning / Glamping

torsdag den 30. maj 2013

Årets første buket vild kørvel.




Vild kørvel er en højt skattet blomst til buketter fra grøftekanten. Elsker de hvide blomsterskærme. Buketten står i en gammel madanblå kedel på havebordet ved legehusene. Buketten er bundet i spiral, så stå blomsterne så fint og de kommer alle til deres ret.

De blåternede viskestykker bidrager til sommerstemningen på den lille tørresnor. De hænger der hele sommeren, og når sommeren er forbi, er de falmede og slidte og ender som pudseklude.

6 kommentarer:

  1. Du har en sikker smag og stil! Hvor hyggeligt og smukt!

    solbakken1908.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det ser super flot ud.! Tror også jeg må ud og plukke i morgen. :-)
    God weekend
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Sød ide med viskestykkerne. De fuldender billedet.

    SvarSlet
  4. Det ser dejligt ud med den hvide kørvel i blå emaljebeholdere.
    Jeg har hundredevis af vild kørvel i min vilde have, de giver sådan en dejligt uhøjtidelig stemning.

    SvarSlet
  5. Jeg elsker også lugten af kørvel og smagen i kørvel-suppe. Det er jeg bare ene om herhjemme. I dag var jeg så heldig at få en kørvel med hjem fra Jette, som jeg har besøgt i dag. Den vil jeg glæde mig til at se blomstre!

    SvarSlet
  6. Fint arrangement som altid.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet