Overnatning / Glamping

søndag den 19. maj 2013

Bed and brekfast i Skurvognen.






Efter mange overvejelser, og opfordringer, kan man nu komme på Bed and Breakfast i Skurvognen i Fru Pedersens have.
Fænomenet B&B for Garden lovers er velkendt i England, måske det også bliver det i Danmark. En ganske tiltalende tanke. 
Når vi af og til selv kommer afsted på en lille ferie, overnatter vi oftest på B&B, da vi finder det meget hyggeligere end anonyme hotelværelser.
Hvis i skulle have lyst til at vide lidt mere om B&B i min skurvogn, så se HER

7 kommentarer:

  1. Kære Anette

    Det kunne jeg sagtens finde på at benytte mig af, når jeg er i Jylland i forbindelse med job. Nu skal jeg så blot have styr på geografien, for jeg aner ikke hvor Vemb ligger. Hehe. Har dog et kvalificeret gæt ud fra postnr. Eftersom I har jeres eget postnr. kan det jo ikke være en lille flække :-)

    Det er en usædvanlig dejlig skurvogn. Den kan I godt være pavestolte af.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det utroligt indbydende ud! Meget flot og hyggeligt :-)
    Bedste hilsner
    Bente

    SvarSlet
  3. hvor ser det bare hyggeligt ud , og ja jeg ville da klart foretrække dit sted frem for et upersonligt hotel værelse.
    håber der held ved det for jer.
    god pinse.

    SvarSlet
  4. Hej Annette,
    Det ser lækkert ud.
    Min søster og jeg tager årligt på havetur.
    Måske vi booker i 2014.
    I år går turen til Sofiero slot næste weekend og et par svenske haver.
    Overnatnin på et svensk B og B.
    Sidste år var vi i Haven i Hune med overnatning. Godt at kende gode steder.

    SvarSlet
  5. Mon ikke der er mange, som vil finde ideen rigtig god?

    SvarSlet
  6. aww wau super fed ide ogrigtig lækker skurvogn altså

    http://fastersnyttehave.blogspot.dk/

    SvarSlet