Overnatning / Glamping

fredag den 10. maj 2013

Påske eller pinse.






Der findes rigtig mange forskellige påske, pinse, og majliljer. Hvad der er hvad går jeg ikke så højt op i. Til gengæld nyder jeg dem alle, med hvert deres særpræg. Jeg køber gerne et par poser hvert efterår, af nogle som jeg ikke kan huske, jeg har i forvejen. Det absolut gode ved disse løg er at de kommer igen og igen, modsat tulipanerne.
Mange af mine løg, står i læhegnene, hvor de passer sig selv, og det bekommer dem godt. 

9 kommentarer:

  1. Skønne Narcisser :D

    Hjerteligst

    SvarSlet
  2. Flotte det er dine løgplanter :-)

    Jeg overvejer også at sætte en del løg rundt i vores læhegn, lige netop fordi de er så hårdføre, og kan stå og passe sig selv der, og få lov at visne ned i fred og ro.

    SvarSlet
  3. Jeg ved heller ikke altid hvad man skal kalde dem, men narcisser dækker vel for begge typer?. Køber også ekstra hvert år, og har også mange forskellige sorter. De er mere trofaste end tulipaner og dufter jo også skønt.

    SvarSlet
  4. De er dejlige - og især den på det sidste billede, den er da forrygende smuk

    SvarSlet
  5. Ja du har en del forskellige, de er rigtig fine allesammen.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  6. De er så fine hver for sig og så skønt at kunne plukke sig en buket, hvis man lige mangler lidt duft inde.
    God weekend :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  7. Den sidste du viser, er da helt særligt smuk! Kan du huske hvad den hedder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre ikke. Men kan huske at jeg købte mine løg i Bilka, så mon ikke den kommer i deres sortiment igen til efteråret :-) Knus

      Slet
  8. Ok,så vil jeg se efter den der. Tak!
    Knus

    SvarSlet