Overnatning / Glamping

torsdag den 15. august 2013

Store søde brombær.




Op af maskinhuset har jeg et par tornfri brombær. De giver mange store og søde bær. Det er noget af det bedste jeg ved, når jeg går forbi, så lige stoppe op og spise en håndfuld. Der plejer ikke at blive nogen til fryseren, men det gør heller ikke noget, for de smager altså bare bedst helt friskplukket.
Vi har også de vilde brombær i krat rundt omkring, dem hader jeg, lige bortset fra når jeg propper deres bær i munden.

4 kommentarer:

  1. Vi har kun dem med torne og må tage vores forholdsregler, når vi plukker de lækre bær.

    SvarSlet
  2. Ja de smager godt, jeg har også haft tornfri, men de blev til sidst med torne, så vi har dem ikke mere. Men masser rundt om på den vilde nabogrund.

    SvarSlet
  3. Nåda, er brombærrene allerede modne....ak, så går sommenren da mod slutningen :( men lækre ser de ud :)

    SvarSlet