Overnatning / Glamping

søndag den 29. december 2013

Orden i sagerne.




Jeg havde i julegave ønsket mig lagerreoler. Det ønske blev så rigeligt opfyldt. I dag er de første 3 blevet samlet og stillet på det værelse, som jeg bla. bruger til opbevaring af havehynder, puder og tæpper. Jeg elsker orden, så tingene er til at finde, når man skal bruge dem. Jeg havde fået vores søn til at hjælpe mig med at samle reolerne, han er hjemme på juleferie.
Jeg er så glad, for de nye reoler. Før lagde tingene i stakke på briksen, og stabler af havehynder på gulvet.

Det næste rum der skal have et par lagerreoler, er det værelse, som jeg har puslebord og barnevogn i  + 1000 andre ting :-)

9 kommentarer:

  1. Sikken en god og praktisk julegave du havde ønsket dig. der er ikke noget skønnere end orden i tingene og nu har du jo både orden og overblik :-)

    SvarSlet
  2. Å HER VAR DET
    ORDEN PÅ SAKENE
    LYKKE
    KLEM ELI:)

    SvarSlet
  3. Godaften Anette.Det var da en dejlig gave du har fået.Skønt med orden og overblik over alt det du har.Godaften knus Jette

    SvarSlet
  4. Sikken en flot orden, du har fået nu.
    Knus

    SvarSlet
  5. Skønt for dig med al den reolplads :- ) Der er meget lettere at holde orden, når der er faste pladser til tingene.

    SvarSlet
  6. Fantastik Anette.....det ser godt ud. Har lige været en tur igennem din jule have - så smukt og hyggeligt der er. Et kig med tv midt vest tog jeg også....sikke en stemning :0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  7. Hej Anette

    Hvor er du heldig med at få dit juleønske opfyldt og så endda i rigt mål
    Endnu bedre er det jo så at sønnike er hjemme og har lyst til at give en hånd med samlingen af reolerne .
    Jeg kan godt forstå du er glad.

    Rigtig god dag.

    Knus herfra det midtfynske, Pia

    SvarSlet
  8. Hej Annette,
    Ja orden på tingene gør en glad.
    Dejligt med de reoler.
    Jeg vil gerne have en ude til drivhuset.
    Den finder jeg nok her efter nytår.
    Tak for mange skønne indlæg.
    Godt Nytår til jer og på gensyn i 2014.
    KH Anne

    SvarSlet