Overnatning / Glamping

fredag den 3. januar 2014

En dejlig værtindegave.

 
Da vi lillejuleaften havde gæster fik jeg denne flotte lanterne i værtindegave. Da jeg fik den var der forskellige lækre hudplejeting i den. Så kunne jeg gå næsten rynkefri og velduftende ind i det nye år :-)
Her til nytår, pyntede jeg den med lys, planter og lidt nytårspynt. Jeg elsker lanterner, både ude og inde. De store af slagsen, som denne, kan pyntes på utallige måder. Jeg elsker at blande lys, planter og mindre ting sammen, til små stilleben.
 

12 kommentarer:

  1. Ja men det er da en rigtig fin lanterne med god plads ser det ud til. Den har du pyntet fint.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot pyntet.
    Ja den er så flot at den også kan gå uden pynt.
    Jeg pynter også lanterner til at stå udenfor. Det er med kogler , kugler , kanel stænger mm.
    Hilsen Karina.

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot pyntet.
    Ja den er så flot at den også kan gå uden pynt.
    Jeg pynter også lanterner til at stå udenfor. Det er med kogler , kugler , kanel stænger mm.
    Hilsen Karina.

    SvarSlet
  4. Tak for sidst og godt nytår. Gaven tager sig jo godt ud - du kan bare det der. knus

    SvarSlet
  5. Det var da vist nogen der kender dig godt der vidste lige hvad du ville blive glad for ;-) Hvor er den fin!

    SvarSlet
  6. Sikken en flot lanterne, Anette lige din stil. Jeg kan godt forstå du blev glad.

    SvarSlet
  7. Sikke en fantastisk flot værtindegave. Der er ikke noget så skønt som sådan en uventet gave og når den så er så flot og velvalgt, så er det da bare lykken.

    SvarSlet
  8. Altid dejligt når når man får noget til haven. Lanternen er rigtig flot og når den så er fyldt med
    "Rynkecreme" så er det da en Winn-Winn situation.
    KH Anne

    SvarSlet
  9. Det var en usædvanlig dejlig værtindegave. Jeg er sikker på, at den vil blive leget med rigtig meget :)

    SvarSlet
  10. Hej Anette.Den flotte lanterne måtte godt flytte ind hos mig.Dejligt at den er så stor at du rigtig kan pynte den.Rigtig god weekend knus Jette

    SvarSlet
  11. Hej Anette Sikke en fantastisk gave at få og super ide med al den fine pynt. Kh Tina

    SvarSlet
  12. Hej Anette Sikke en fantastisk gave at få og super ide med al den fine pynt. Kh Tina

    SvarSlet