Overnatning / Glamping

onsdag den 8. januar 2014

Svaghed for fuglekasser.







Jer elsker fugle i haven, at betragte deres gøren og laden. Og ikke mindst deres sang. For at lokke de bevingede væsner til, fodrer jeg rigtig meget, med alsidigt foder. Se evt. min fuglebuffet
Redekasserne er en anden god ting, der kan få fuglene til at blive i haven. I haven, har jeg et sted mellem 50 og 60 redekasser. Det er bestemt mange ( især når de skal renses ) men med havens størrelse på 11000 kvadratmeter, er der plads til flere.
De fleste kasser er hvert år beboet. Dog har jeg nogle ekstra fine kasser, som egentlig kun var tiltænkt som dekoration i diverse stilleben, men dem flytter der nu også af og til en fugl ind i.  

6 kommentarer:

  1. Der har vi en fælles svaghed. Jeg elsker også fuglekasser. Og sælger faktisk nogle søde nogle i min butik :-)

    SvarSlet
  2. Fuglene i haven er en stor del af haveglæden. :)

    SvarSlet
  3. Ja, hvad ville en have være uden fugle?! Vi har også en plan om at sætte en masse fuglekasser op!

    SvarSlet
  4. Dejligt med fugle i haven, det giver liv.

    SvarSlet
  5. Fugle må der til, det er helt sikkert. Det er sjovt at betragte dem.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  6. Dejligt med fugle i haven. Vi har også mange på trods af at jeg har 3 katte.
    Hvor er de flotte dine huse.
    Om vinteren laver vi selv fuglekasser og nu er vores børn så store så de synes det er sjovt at dekorere dem.

    SvarSlet