Overnatning / Glamping

tirsdag den 29. juli 2014

Blomster på toilettet.

Noget jeg har det meste af året er friske blomster på toiletterne. Synes det er så hyggeligt. Vi har 2 badeværelser, dette er det som bruges af B&B gæster og havegæster. Det var børnenes badeværelse, da de boede hjemme. 


Den lille vask var yngste datters ønske, hun var 3 år da badeværelset blev lavet. Nu er det Merle der lige nøjagtigt kan nå op og røre ved vandhanen. Kombination af badekar og brusekabine, fungere rigtig fint. Ungerne ville gerne have et badekar, men jeg havde hos vores venner oplevet hvordan hele badeværelset kunne sejle, efter at en flok unger havde været i bad, så jeg tænkte at vi måtte skærme det lidt af. Da vores piger blev større, var det yndet at tænde fyrfadslys, på kanten af badekarret, ren velvære og hygge.


Lige nu er det en stor buket med gladiolus og georginer.



Rosensaltet som jeg lavede da roserne var på deres højeste. Du kan se hvordan HER


8 kommentarer:

  1. Ja her er også tit friske blomster på toilettet.
    Kan sagtens forestille mig dine piger har været glade for at lave lidt hjmme wellness i de omgivelser- hyggeligt :-)
    God ide at skærme lidt af for badekarret- for ja der bliver hurtigt noget vådt når børnene er i bad ;-)
    God dag til dig

    SvarSlet
  2. Hej Anette jeg sætter også altid friske blomster på badeværelset. Din buket er skøn og hvilket dejligt badeværelse!

    SvarSlet
  3. Det ser fint ud med friske blomster på badeværelset. Vores badeværelse er for lille, så det har jeg ikke, til gengæld har jeg en smuk udsigt ud til mit nordbed :)

    SvarSlet
  4. Hvor kønt :-) En skam, jeg slet ikke var inde og kigge, da vi var på besøg. Vores badeværelse er også for lille til blomster - men så er der blomsterbilleder på væggen.
    vh/Karen

    SvarSlet
  5. Hej Anette

    Ja, det er et supper badeværelse du har der til dine gæster.

    Der er en hyggelig og intim stemning i dette rum, så man er lige ved at glemme hvad det var man kom for. :):) og lille merle må være stolt nu hvor hun kan begynde at bruge den lille håndvask .

    Anette, det kan godt være at der er nogle der tror at det kun er gæstebadeværelset du har pyntet så flot, men så vel jeg lige fortælle at jeres egnet badeværelse er ligeså stemnings fyldt som dine gæsters. Har selv oplevet det første gang, jeg besøgte din julehave, hvor jeg tabte mund og næse da jeg kom ind, tror aldrig jeg har oplevet sådan en velkomst i sådan et rum.

    Rigtig god dag , Anette (nu er det snart den første og du kan se frem til et nyt kapitel i dit liv, hel og lykke)

    Knus herfra det midtfynske, Pia




    SvarSlet
  6. Så fint! Jeg har også næsten altid friske blomster på badeværelset - og julepynt til jul + påskepynt til påske :-)

    SvarSlet
  7. Få flot og nydeligt ser det jo ud. Her skal man vist passe på at man ikke sidder og falder i staver over alt det fine.

    SvarSlet