Overnatning / Glamping

lørdag den 30. august 2014

Smukt kunsthåndværk.

I går var jeg så heldig at modtage en helt fantastisk flot gave. Et vindspil lavet i kobber. Gaven fik jeg af Anette fra Anettes flora. Hun laver bla. fine og unikke ting i kobber. Anette er også blogger, og du kan læse om hendes og hendes datters besøg hos mig HER


Anette og hendes datter Ida, har jeg mødt i virkeligheden før, så gensynsglæden var stor. Det var rigtig hyggeligt at mødes igen og snakke, for vi har flere ting til fælles. 


Vindspillet hænger så fint på en krog, mellem blomstrende kæmpeverbena. Det er på vores overdækkede terrasse på gårdspladsen, så den sagte lyd ofte fanger øret og øjet.


4 kommentarer:

  1. Det ser rigtigt fint ud, dejlig med en gave til din smukke have og dejligt at have fælles interesser, der er altid nok at tale om :-).

    SvarSlet
  2. Den er fin! Og sødt af Anette at have gave med :-) Jeg har set hendes skønne billeder fra din have ovre på hendes blog tidligere i dag.

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint og passer da perfekt i din have ☺
    Sikke en dejlig gave at få..

    SvarSlet
  4. 1000 tak for sidst, hvor blev jeg glad og overrasket da jeg så dig præsentere vindspillet her. TAK!

    SvarSlet