Overnatning / Glamping

tirsdag den 29. september 2015

Efterårskrans.

 At binde en krans af efterårets bær, er en af de gratis glæder, jeg holder meget af. Både det at samle, binde og nyde resultatet er dejligt.

I denne krans har jeg brugt umodne ellekogler, hyldebær og rønnebær. Det grønne er buksbum.



Kransen har jeg hængt på en gammel stol, som står ved siden af gåsegården. Kurven med pærer er fin i farven til de umodne bær. Lyset i lanternen giver stemning på dage med overskyet vejr, og når mørket falder på.



Sådan en krans giver glæde i lang tid :-)


12 kommentarer:

  1. Hej Anette.Smuk krans af naturens materialer.Får helt lyst til at lave kranse når jeg ser dit flotte eksemplar.
    Rigtig god solskinsdag knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen så er der ikke andet at gøre en at gå en tur med saksen og komme i gang :-) Rigtig god dag til dig Jette

      Slet
  2. Men vad fint det var med en helgrön krans! Tänk om man skulle binda sig en höstkrans, men jag är är så dålig påmint. Tack för inspiration!

    SvarSlet
  3. Fin krans men jeg kan nu godt forstå at gåsen kigger langt efter de lækre pærer.
    God aften til dig.
    Hilsen Rita

    SvarSlet
  4. Skøn krans, jeg er vild med ellekogler, de er så flotte. Smukke farver du har sat sammen. Kh Tina

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn krans. Det er bare lykken at kunne samle løs i naturen og omsætte det til sådanne skønheder :0)

    SvarSlet
  6. Det er en skøn krans, Anette! Smukke farver :-)

    SvarSlet
  7. Sikke dog en smuk krans. Det ser utrolig smukt ud og en fantastisk sammensætning:)
    Helt fantastisk dag

    Charlotte

    SvarSlet
  8. Sikke dog en smuk krans. Det ser utrolig smukt ud og en fantastisk sammensætning:)
    Helt fantastisk dag

    Charlotte

    SvarSlet
  9. No fikk jeg lyst til å lage krans. Nydelig :-)

    SvarSlet
  10. Flot krans. Dejligt at binde kranse

    SvarSlet