Overnatning / Glamping

mandag den 18. juli 2016

Artikel i Jeanne d`Àrc Living.

I denne måneds magasin fra Jeanne d`Arc Living er der en meget flot og velskrevet 6 siders artikel om min B&B.

Pigerne fra magasinet var her en sommerdag i øsende regnvejr, sidste sommer, men alligevel har de fået taget de mest fantastiske flotte billeder.

Det er faktisk anden gang i år, at magasinet bringer en artikel fra Fru Pedersens have, for 2 måneder siden handlede artiklen om haven.
Må sige jeg er meget stolt, for magasinet udkommer på 7 sprog. 



 Magasinet fås stadig i butikkerne.


9 kommentarer:

  1. Det var verkligen ett inbjudande reportage. Vore så kul att besöka dig ligger med i min vill göra bok så någon gång blir det allt.
    Ha en fin sommar
    kram Meta

    SvarSlet
  2. Moc gratuluji, hned jsem Vás v časopise Jeanne d´ Arc Living poznala.
    Krásné léto Zmorkusovic

    SvarSlet
  3. Ja - dejlige billeder og fin artikel. Jeg har også lige siddet og læst bladet :-)

    Knus Nina

    SvarSlet
  4. Du har da bestemt også al mulig grund til at være stolt :0) Meget fin artikel - husk at klappe dig selv på skulderen ;0)
    KH.

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt forstå du er stolt-du gør det så GODT! Stort tillykke med at være en del af Jeanne d`Àrc Living:-)))) jeg har ikke læst bladet i en stund, men måske jeg skulle tjekke op på det der røre sig i tiden:-)
    God dag
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  6. Hold nu op - det er da godt gået! Du har al mulig grund til at være stolt - det havde du nu også før artiklen! Din store virkelyst og kreativitet er til stor inspiration.

    SvarSlet
  7. Det var da skønt. Tillykke med det. Jeg ved selv hvor meget sjovere det er, når der kommer en artikel i et blad. Jeg var selv i Hendes verden for et par uger siden. Det er en god oplevelse - så NYD det.

    SvarSlet
  8. Det er da så fuldt fortjent, men det er klart at du er stolt - tillykke

    SvarSlet
  9. Kære Anette.
    Et stort tillykke fra os begge to. Fuldt fortjent at komme i Jeanne d´Arc Living. Du gør det simpelthen SÅ godt. Håber det bringer nye gæster fra ind- og udlandet.
    Kærlig hilsen John og Eliane

    SvarSlet