Overnatning / Glamping

torsdag den 1. december 2016

Velkommen december.

Velkommen til december, årets hyggeligste måned. De få nisser vi har er kommet ned fra loftet, og fundet deres pladser, sammen med julekugler og grønt. Huset er julepyntet.

 Strømpenisserne har jeg selv lavet for mange år siden. 


Trægulvene er skrubbet og de værste nullermænd fjernet, så nu kan vi nyde en dejlig december, med masser af hygge.

Ønsker jer alle en rigtig dejlig december, med alt hvad der hører til sådan en.

10 kommentarer:

  1. Hej Anette. Hvor er det hyggeligt med et billede fra jeres køkken. Jeg har tit tænkt på hvordan I mon bør nu hvor det er så fint i jeres have:) Hav en smuk december.

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud Anette. Dine nisser bringer minder frem om dengang der blev lave strømpedukker til den store guldmedalje. God december til dig og din familie. Hygge herfra.

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde - strømpebukserne.
    Også dejlig december til dig

    SvarSlet
  4. Godmorgen Anette
    Så søde og finurlige dine nisser er, og der oser langt væk af hyggelig jul. Dit smukke køkken må være så dejligt at jule i.
    Ønsker dig en rigtig herlig dag, og december.

    Knus Lone

    SvarSlet
  5. Også en rigtig dejlig december til jer i jeres hyggelige julehjem - og skønne have <3
    Kærlig hilsen, Karen

    SvarSlet
  6. Rigtig god december til jer, hvor er det nogle fede nisser og der ser bare så hyggeligt ud i dit køkken, tak for kigget :)

    SvarSlet
  7. Hyggelige nisser, som man bliver helt munter af at kigge på:-))) og sikke et fantastisk køkken i har:-)
    Også en rigtig dejlig december til jer.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  8. Hej Anette. Hvor er det nogle fine og hyggelige nisser. Man bliver helt glad af at se dem og også af dit indlæg. Tusind tak og i lige måde.

    SvarSlet
  9. Hej fru Pedersen/Anette,

    Mange tak for i går fra min datter og mig. Vi fik en dejlig gåtur rundt i din julesmykkede have. Det hele levede fuldstændig op til billederne på din blog, og vi kom rigtig i julehumør. Også tak for te og kage i din hyggelige gæstestue, som jo selvfølgelig også var julepyntet! Det var dejligt, at du gav dig tid til at snakke med os. Det var hyggeligt! Det var tredje gang, jeg var på besøg i din have, og jeg føler mig ret sikker på, at det ikke bliver den sidste. Jeg købte en skøn opsats i butikken, som jeg glæder mig til at pynte i dag. Jeg fik i øvrigt en del nye input, som jeg skal ud og prøve af i dag i min egen have.
    Nr. Vosborg var også en god oplevelse. Ud over udstillingen med DR's julekalendere gennem tiden, var stuerne på slottet flot pyntet til jul.
    Vi nåede ikke Tjiller tjaller, men vi kørte hjem til det midtjyske fuld af indtryk fra en perfekt julehyggetur!
    God december måned til dig og dine.
    Mvh. Bodil Riis.

    NB. Jeg glemte at spørge dig om nogle meget store kogler, som du har liggende flere steder. Hvilket træ er de fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for besøget og snakken. Jeg tror det er pinjekoglerne du mener. Jeg køber dem som friske, hvor de er lidt grønlige i det. Efter et år bliver de tørre og åbner sig og farver skifter til brun, de åbner og lukker sig efter hvor tørt/fugtigt det er. Måske jeg skulle lave et indlæg om pinjekogler en af dagene.
      Det var dejligt at i kom på Nørre Vosborg, og nød julestemningen der også, jeg må se om jeg ikke når det, når julehaven lukker.

      Hils din datter og glædelig jul til jeres familie.
      Kærlig hilsen Anette

      Slet