Overnatning / Glamping

søndag den 5. februar 2017

Formland og pangfarver.

Der var virkelig knald på farverne nogle steder på denne Formland messe. Jeg elsker farver, der gør glad.

Her billeder fra et område hvor man kunne købe mad. Glade farver og opstillinger der hensætter tankerne til et helt andet sted.


 Den ældre cykel med et par flettede kurve bagpå, er jeg helt vild med. Selv om den er diskret i farven, er den vældig charmerende.

Mange forskellige materialer er i spild, det ser næsten ud som om alt kan bruges. Så er det jo jeg tænker, pyt med om det er trendy eller ej, for hjemme hos sig selv kan man jo gøre lige nøjagtig hvad man har lyst til. Legen med at afprøve og glædes over resultatet er  det vigtigste. 




En jeg havde glædet mig til at møde var Britt Baunsgaard. Hun har firmaet som hedder Bosina Life. Vi kender hinanden fra kvindelige iværksættere hos Frk. Gram. Hun er spirituel kunstner og var med på Formland for første gang.

Britt er ligesom sin kunst farverig, glad, og en man husker. Hun brænder i den grad for det hun laver.


Hendes designs kan købes, og bruges på alt fra sengtøj til fliser, tøj og biler.


Britt har dekoreret en af de kunst lykketrolde, som ved salg, skal samle penge ind til kræftens bekæmpelse. Britts trold er skabt for at sprede healende kram og lys i hele verden. Hugging Lykketrolden kommer i handelen fra midt i februar, men kan allerede købes HER.

 Fotoet er lånt af Bosina Life

Se mere om Bosina Life HER, hvis du har lyst.

7 kommentarer:

  1. Spennende med farger, spesielt på denne tiden av året :)

    SvarSlet
  2. Wow, der er spræl på farverne. Skønt :-)

    SvarSlet
  3. Lækre lækre farver, og fedt indlæg:-) for det er nemlig sådan det er, frit kopieret fra din tekst: pyt med om det er trendy eller ej, for hjemme hos sig selv kan man jo gøre lige nøjagtig hvad man har lyst til. Legen med at afprøve og glædes over resultatet er det vigtigste.
    Også blev jeg helt væk i hjemmesiden du henviser til;-) se her hvad jeg sluttede med at læse, starter nemlig ofte bagfra for at få et indblik, men nu smiler jeg altså stort, kopieret tekst fra siden:Er du endt netop her, så er du blevet kaldet til pause. Du er velkommen til at blive her. Klik og kig dig lidt omkring og "Take time to dwell".
    Jeg skal i gang med den helt store malertur og omrokering i huset, så jeg har lige bogmærket siden, for fik lyst til en bestemt plakat derfra.
    Ha en god dag
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  4. Åhh sikke da en henrivende trold, og så til et godt formål. Det er jo helt perfekt. Tror jeg skal se om ikke der kan luskes lidt farver ind hos mig, nu til foråret. Man bliver jo helt glad i låget, selvom jeg jo egentlig ikke er til så meget spræl i farverne. Men man har jo et standpunkt til man tager et nyt ;o)
    Cyklen med kurvene bagpå er jeg også helt vild med.
    Tak for et friskt pust og et dejligt indlæg.

    Knus Lone

    SvarSlet
  5. det da bare den dejligste lille trold

    SvarSlet
  6. Kære Anette Hvor dejligt at se lidt fra udstillingen , når man ikke selv kan være der. Sikke skønne farver, dejligt med lidt "knald" på knus Tina

    SvarSlet
  7. Det har da været en farvestrålende messe. Cyklen med kurvene er flot,men kan slet ikke måle sig med din, måske skulle de havde fyldt noget i kurvene eller hængt en trøje over styret. Tak for rundtur på messen,skønt at se nyt. Hygge herfra

    SvarSlet