Overnatning / Glamping

fredag den 16. juni 2017

Betondemo hos IBF.

 I dag har jeg været til åbent betonværk hos IBF beton i Bording. Jeg var inviteret til at komme og vise hvad beton også kan bruges til. For hos IBF elsker de beton, i alle afskygninger.

Jeg havde et betonbord ved indgangen, hvor jeg viste færdig betonpynt til haven og støbte bla. græskar. Jeg havde forskellige former for forme med til inspiration.

Det var en hyggelig dag med betonsnak. Jeg fik også lejlighed til at se betonværket.


Betonværket er stort, se hvor lille betonbilen er.


Jeg var oppe og se de 2 store betonblandere, noget andet end mit lille piskeris.


Et lille udvalg af de færdige betonting jeg havde med.


En spændende dag hvor jeg fik hilst på mange der er indenfor betonfaget.


5 kommentarer:

  1. Kære Anette.
    Sikke mange smukke ting du viser frem, det må have været interessant for gæsterne at se, hvad beton også kan bruges til.
    Det er meget smukke borde og det er flot som du har blomster og andet med, du har virkelig gjort meget ud af opstillingen.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
  2. Jamen så har du jo været lige i nabolaget...næsten. Jeg har vel 3 kilometer der ned. Jeg har så ikke fået læst lokalavisen fra den her uge så jeg ved ikke om der har stået noget om det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg vidste godt at det var tæt på dig, og havde tænkt på at besøge dig, når nu jeg var så tæt på, men tiden rakte ikke.

      Slet
  3. Smukke smukke ting som altid Anette.
    God weekend
    Charlotte

    SvarSlet
  4. Ja! så ved du hvor du kan få beton fra som klar til brug. Det er fine ting du har valgt at vise frem og dettager sig godt ud sammen. Hygge herfra med ønsket om en skøn dag til dig og dine.

    SvarSlet