Overnatning / Glamping

tirsdag den 29. august 2017

Plantemarked i Holstebro d. 2 september.

Plantemarked

Lørdag den 2. september fra kl 9.00-13.00
UCH (Landbrugsskolen), Skivevej 112, Holstebro
 


Efterår er plantetid.
På det årlige plantemarked er der mulighed for at hente inspiration og købe stauder, buske og træer – både almindeligheder og specialiteter – til meget rimelige priser.

Her kommer professionelle planteproducenter og hobbyfolk, der sælger ud af havens overskudsplanter…. og oven i købet giver gode råd med i handlen.

På plantemarkedet vil der også være mulighed for at købe og sælge andre haverelaterede ting.

På pladsen vil der være en cafè, drevet af unge fra produktionsskolen og en tombola med fine plante-gevinster.

En stadeplads på ca. 20 kvm koster 150 kr. + en gevinst til tombolaen. Reservation af stadeplads klik >> HER - eller kontakt Karen Margrethe Hartvigsen tlf 30134325


Jeg ville så gerne til dette plantemarked og havde bestemt at det skulle jeg, lige indtil jeg kiggede i kalenderen og så at jeg har betonkursus den formiddag :-)  Der er stadig enkelte ledige pladser. Se mere HER

Om eftermidddagen har jeg åben i haven.

Fru Pedersens have 
Skalstrupvej 36
7570 Vemb
Åben kl. 13-17 alle weekender i september, samt efter aftale på hverdage.

D. 13-14-15 september holder jeg desuden Lysaftner fra kl. 19-22.
Haven vil være pyntet op til sensommer/efterår, med masser af græskar i alle størrelser og farver, græsser, æbler og bær, samt alt der hører denne årstid til. Desuden vil der være tændt 300 levende lys i lygter og lanterner i haven. Der er gratis kaffe/the og hjemmebagt kage.



Entre 60 kr.
Haven er handicapvenlig.
Hunde i snor er velkomne.
Medbragt mad må nydes i haven, men tag skraldet med hjem :-)

4 kommentarer:

  1. Det er da ærgeligt, at vi ikke kan nå det hele Anette,men sådan kan det gå. Jeg håber, at I får et godt betonkursus og at der kommer mange på besøg i haven. Knus herfra

    SvarSlet
  2. Ja se DET ville jeg også bare SÅ gerne opleve.
    Øv at kalenderen er fyldt af arbejde allerede..... Rigtig god fornøjelse til jer som kommer afsted..... og til dig kære Anette - med dine havegæster.
    KNUS Susan

    SvarSlet
  3. I får et godt betonkursus og at der kommer mange på besøg i haven. Knus herfra


    หนังตลก

    SvarSlet
  4. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังสยองขวัญ

    SvarSlet