Overnatning / Glamping

torsdag den 30. november 2017

Jul i soveskuret.

I de småsprossede ruder i soveskuret er der små lanterner og hyacinter.


Mos i foderhuset og med bad på taget.


Lysene drager så man lokkes ind i læ.


Naturfarver, grønt og lys er hvad jeg bruger til at skabe julestemning.


Kristtjørnen i potten er selvsået og har stået nogle år i potten, den har vokset sig stor og fin.


2 slag juleroser på natbordet. Hyacinterne i vinduerne får hvide blomster.


Gamle skøjter og et velkommen skilt.


I morgen er det d. 1 december, jeg er så klar. 

5 kommentarer:

  1. Åhh så smukke julebilleder. Der er en fantastisk stemning hos dig, som altid. Rigtig glædelig 1. december.
    Ønsker dig en smuk dag.

    Kærlig hilsen og jule kram
    Lone

    SvarSlet
  2. Fine fine julebilleder Anette... masser af stemning og hygge.
    Jeg ønsker jer en rigtig dejlig og glædelig december
    KNUS

    SvarSlet
  3. Det er så yndigt, Anette!
    Og fuglebadet er jeg helt forelsket i. Det er jo super smart at det er over kattehøjde. Hører det sammen med foderhuset? Og ved du om man kan finde det nogen steder?
    Jeg ønsker dig en skøn december!
    Kærlig hilsen Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nana.
      Fuglebadet hører ikke sammen med foderhuset, der var bare lige en krog det kunne hænge på :-) Jeg har set at Blomsten og krukken i Mariager har det, har sendt dig et link.

      Slet
  4. Hei Anette.
    For en fantastisk stemning. Du er så flink. Ønsker deg en fin desember.
    Hanne-Lise.

    SvarSlet